قديم 11-02-2012, 02:34 AM   المشاركة رقم: 18
الكاتب
husseney
عضو فضى
الصورة الرمزية husseney

البيانات

الإتصالات
الحالة:
husseney غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مازن المشهداني المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: انا ماشي صح ولا دي اوهام

انا والله مش قصدى الخبطك ابدا
انا بقولك على نفسى
اول لما دخلت المجال ده افتكرت انى هعمل المليون بسهولة واسال اى حد اقولوا اى يعنى 50 نقطة فى اليوم يقولى بس انت تقدر تجيبهم
والقى نفسى فى اليوم بجيب مائتات النقط مش خمسين بس قولت الناس دى مش بتفهم انا مفيش زي انا البريمو
وهوبا افتح حساب ياعم خلينا نبداء رحلة المليون ده انا هخرب الدنيا وهووووووووب مرجن بعد فتح الحساب بنص ساعه
قولت انا اللى غلط ادرب شوية ديمو ونفتح حساب ديمو وهووووووب اجمل نقاط فى الدنيا حوالى 3000 نقطة فى شهر
روحت كسبت فى المنتدى هنا حساب واشتغلت بى
بس النفسية كانت مية مية ساعتها حساب ب مجانى هووووب عملت بـ الف نقطة طلع فى دماغى ما انا حلو اهوه ومية مية
وهوب الحساب يطير
فهى العملية عملية نفسية اوعى تفتكر ان تقدر تخرج كل يوم بالاف نقطة لو خرجت اخر الشهر ب الف نقطة انت محترف

جرب طريقتك دى فى جميع اشكال السوق ولو مشيت الطريقة مية مية يعنى شهرين على الاقل
ابتدى بقى اشتغل
بس ساعتها مش تنسنا بقى !!!!!!!!!!
وربنا يوافقك يارب

عرض البوم صور husseney  
قديم 11-02-2012, 02:34 AM
husseney husseney غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: انا ماشي صح ولا دي اوهام

انا والله مش قصدى الخبطك ابدا
انا بقولك على نفسى
اول لما دخلت المجال ده افتكرت انى هعمل المليون بسهولة واسال اى حد اقولوا اى يعنى 50 نقطة فى اليوم يقولى بس انت تقدر تجيبهم
والقى نفسى فى اليوم بجيب مائتات النقط مش خمسين بس قولت الناس دى مش بتفهم انا مفيش زي انا البريمو
وهوبا افتح حساب ياعم خلينا نبداء رحلة المليون ده انا هخرب الدنيا وهووووووووب مرجن بعد فتح الحساب بنص ساعه
قولت انا اللى غلط ادرب شوية ديمو ونفتح حساب ديمو وهووووووب اجمل نقاط فى الدنيا حوالى 3000 نقطة فى شهر
روحت كسبت فى المنتدى هنا حساب واشتغلت بى
بس النفسية كانت مية مية ساعتها حساب ب مجانى هووووب عملت بـ الف نقطة طلع فى دماغى ما انا حلو اهوه ومية مية
وهوب الحساب يطير
فهى العملية عملية نفسية اوعى تفتكر ان تقدر تخرج كل يوم بالاف نقطة لو خرجت اخر الشهر ب الف نقطة انت محترف

جرب طريقتك دى فى جميع اشكال السوق ولو مشيت الطريقة مية مية يعنى شهرين على الاقل
ابتدى بقى اشتغل
بس ساعتها مش تنسنا بقى !!!!!!!!!!
وربنا يوافقك يارب