قديم 11-02-2012, 11:06 AM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
مازن المشهداني
عضو فعال
الصورة الرمزية مازن المشهداني

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مازن المشهداني غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مازن المشهداني المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: انا ماشي صح ولا دي اوهام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة husseney نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا والله مش قصدى الخبطك ابدا
انا بقولك على نفسى
اول لما دخلت المجال ده افتكرت انى هعمل المليون بسهولة واسال اى حد اقولوا اى يعنى 50 نقطة فى اليوم يقولى بس انت تقدر تجيبهم
والقى نفسى فى اليوم بجيب مائتات النقط مش خمسين بس قولت الناس دى مش بتفهم انا مفيش زي انا البريمو
وهوبا افتح حساب ياعم خلينا نبداء رحلة المليون ده انا هخرب الدنيا وهووووووووب مرجن بعد فتح الحساب بنص ساعه
قولت انا اللى غلط ادرب شوية ديمو ونفتح حساب ديمو وهووووووب اجمل نقاط فى الدنيا حوالى 3000 نقطة فى شهر
روحت كسبت فى المنتدى هنا حساب واشتغلت بى
بس النفسية كانت مية مية ساعتها حساب ب مجانى هووووب عملت بـ الف نقطة طلع فى دماغى ما انا حلو اهوه ومية مية
وهوب الحساب يطير
فهى العملية عملية نفسية اوعى تفتكر ان تقدر تخرج كل يوم بالاف نقطة لو خرجت اخر الشهر ب الف نقطة انت محترف

جرب طريقتك دى فى جميع اشكال السوق ولو مشيت الطريقة مية مية يعنى شهرين على الاقل
ابتدى بقى اشتغل
بس ساعتها مش تنسنا بقى !!!!!!!!!!
وربنا يوافقك يارب

كلامك جميل جدا يا اخ حسني
وانا لما اتبعت الستراتيجية اللي مشيت عليها درستها دراسة وافية وكبيرة لاني مثل ما قلتلكم انا اصلا داخل في هذا المضمار وباحترافية ومن وقت طويل يعني من حوالي سنة 1993 وانا اعمل في مجال العملة لكن في نفس الوقت انا لسة جديد في الفوركس يعني الان انا في اليوم الثاني فقط وبالتحديد عملت يوم واحد بس لان البارحة كان اقفال للاسواق بسبب العطلة
وانا اكيد حمشي على كلامك ولن افتح حساب حقيقي الا بعد ما اتقن العمل 100% في الفوركس
تحياتي لك يا طيب وارجو منك ان تكون على تواصل معي ولا تبخل علي بنصائحك المهمة

عرض البوم صور مازن المشهداني  
قديم 11-02-2012, 11:06 AM
مازن المشهداني مازن المشهداني غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: انا ماشي صح ولا دي اوهام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة husseney نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا والله مش قصدى الخبطك ابدا
انا بقولك على نفسى
اول لما دخلت المجال ده افتكرت انى هعمل المليون بسهولة واسال اى حد اقولوا اى يعنى 50 نقطة فى اليوم يقولى بس انت تقدر تجيبهم
والقى نفسى فى اليوم بجيب مائتات النقط مش خمسين بس قولت الناس دى مش بتفهم انا مفيش زي انا البريمو
وهوبا افتح حساب ياعم خلينا نبداء رحلة المليون ده انا هخرب الدنيا وهووووووووب مرجن بعد فتح الحساب بنص ساعه
قولت انا اللى غلط ادرب شوية ديمو ونفتح حساب ديمو وهووووووب اجمل نقاط فى الدنيا حوالى 3000 نقطة فى شهر
روحت كسبت فى المنتدى هنا حساب واشتغلت بى
بس النفسية كانت مية مية ساعتها حساب ب مجانى هووووب عملت بـ الف نقطة طلع فى دماغى ما انا حلو اهوه ومية مية
وهوب الحساب يطير
فهى العملية عملية نفسية اوعى تفتكر ان تقدر تخرج كل يوم بالاف نقطة لو خرجت اخر الشهر ب الف نقطة انت محترف

جرب طريقتك دى فى جميع اشكال السوق ولو مشيت الطريقة مية مية يعنى شهرين على الاقل
ابتدى بقى اشتغل
بس ساعتها مش تنسنا بقى !!!!!!!!!!
وربنا يوافقك يارب

كلامك جميل جدا يا اخ حسني
وانا لما اتبعت الستراتيجية اللي مشيت عليها درستها دراسة وافية وكبيرة لاني مثل ما قلتلكم انا اصلا داخل في هذا المضمار وباحترافية ومن وقت طويل يعني من حوالي سنة 1993 وانا اعمل في مجال العملة لكن في نفس الوقت انا لسة جديد في الفوركس يعني الان انا في اليوم الثاني فقط وبالتحديد عملت يوم واحد بس لان البارحة كان اقفال للاسواق بسبب العطلة
وانا اكيد حمشي على كلامك ولن افتح حساب حقيقي الا بعد ما اتقن العمل 100% في الفوركس
تحياتي لك يا طيب وارجو منك ان تكون على تواصل معي ولا تبخل علي بنصائحك المهمة