قديم 17-04-2012, 08:51 PM   المشاركة رقم: 491
الكاتب
hassan ebaid
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hassan ebaid غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : م.جوزيف ايهاب المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ★▒▓◄ استكمال لموضوع الشمعة المنحرفة (السكالبينج) ►▓▒★

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cupid19 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم اخي الكريم
اولا بالنسبه للمصطلحات متقلقش هاتتعلمها بكل سهوله من المتاي=بعه وقراءه المواضيع فالقسم التعليمي
بالنسبه للصفقات اه طبعا تقدر تفتح وتغلق الصفحه في اي وقت ولو بعد ثانيه مادام السوق شغال مع مراعاه ان السوق بيغلق من مساء الجمعه حتي مساء الاحد

بس ليا ملحوظه ياريت تتقبلها
مينفعش تفتح حساب حقيقي وانت لسه متعرفش المصطلحات
ركز فالتعليم والتجربه علي حساب ديمو حتي تتقن المتاجره واكيد محدش ضامن المكسب والخساره بس علاقل لما تتعلم تبقي اخدت بالاسباب

واختصارا عليك
اتفضل دا موضوع مجمع لدروس تعلم الفوركس للرائع د/اسامه
اعتقد مافيش حاجه عالنت هاتفيك اكتر من الموضوع ده
دروس فيديو دورة تعليم الفوركس مجمعة كاملة
يا باشااااااااااا جزاكم الله خيرا و انا فعلا فتحت حساب ديمو فى اف اكس سوليوشن و شغااااال فيه و بحاول اتعلم و بتابع معظم الابواب التعليميه و كلام حضرتك سليم تماما انى مش هفتح حقيقى غير بعد فتره و لما احس انى ممكن اقدر اتعامل بس هو الكلام بالنسبه لفتح الصفقه و اغلاقها فى اى وقت منطبق على الذهب و الفضه و جزاكم الله خيرا

عرض البوم صور hassan ebaid  
قديم 17-04-2012, 08:51 PM
hassan ebaid hassan ebaid غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ★▒▓◄ استكمال لموضوع الشمعة المنحرفة (السكالبينج) ►▓▒★

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cupid19 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم اخي الكريم
اولا بالنسبه للمصطلحات متقلقش هاتتعلمها بكل سهوله من المتاي=بعه وقراءه المواضيع فالقسم التعليمي
بالنسبه للصفقات اه طبعا تقدر تفتح وتغلق الصفحه في اي وقت ولو بعد ثانيه مادام السوق شغال مع مراعاه ان السوق بيغلق من مساء الجمعه حتي مساء الاحد

بس ليا ملحوظه ياريت تتقبلها
مينفعش تفتح حساب حقيقي وانت لسه متعرفش المصطلحات
ركز فالتعليم والتجربه علي حساب ديمو حتي تتقن المتاجره واكيد محدش ضامن المكسب والخساره بس علاقل لما تتعلم تبقي اخدت بالاسباب

واختصارا عليك
اتفضل دا موضوع مجمع لدروس تعلم الفوركس للرائع د/اسامه
اعتقد مافيش حاجه عالنت هاتفيك اكتر من الموضوع ده
دروس فيديو دورة تعليم الفوركس مجمعة كاملة
يا باشااااااااااا جزاكم الله خيرا و انا فعلا فتحت حساب ديمو فى اف اكس سوليوشن و شغااااال فيه و بحاول اتعلم و بتابع معظم الابواب التعليميه و كلام حضرتك سليم تماما انى مش هفتح حقيقى غير بعد فتره و لما احس انى ممكن اقدر اتعامل بس هو الكلام بالنسبه لفتح الصفقه و اغلاقها فى اى وقت منطبق على الذهب و الفضه و جزاكم الله خيرا