قديم 04-05-2012, 09:53 PM   المشاركة رقم: 1436
الكاتب
engcu90
عضو متميز
الصورة الرمزية engcu90

البيانات

الإتصالات
الحالة:
engcu90 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : engcu90 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: الدعم العربى لشركة انستا فوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ultimate نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى حسان عندى كام سؤال كده يا ريت تجاوبنى عليهم

1 . انا على الميتا تريدر 4 الخاص بالشركه لما بفتح صفقه واعملها ستوب و تارجت , الصفقه المفروض تقفل عندهم وتكتفى بالربح او الخساره . هى بقى عندى مش بتوقف بل بتكمل فى الخساره او الربح وتقفل وقت لما تحب
الكلام ده جربته على الديمو ولم اجربه على حساب حقيقى يا ريت تقولى المشكله من ايه . مش هعرف ارفعلك صور او دلائل لان الموضوع ده كان من فتره على حساب قديم اوى مش قادر افتكره
و يا ريت تقولى الكلام ده هيحصل معايا على الاكونت الحقيقى ولا لا عشان انا هفتح الحساب يوم 6 ان شاء الله.

المفروض ميحصلش كده..غالباً كنت بتحدد حاجة غلط فلو حصل معاك كده ابعتلى صورة لكيفية تحديد للهدف او الاستوب
2 . الحاجه التانيه انا لما بفتح اى صفقه بردوا على الديمو واعمل مثلا اللوت 0.01 فالمفروض النقطه تبقى ب 10 سنت بس البرنامج بيحسبها ب 1 سنت بس . يا ريت بردوا تقولى الكلام ده هيحصل على الحقيقى ولا ايه
ولا ده اساسا شئ عادى فى الشركه نظام مختلف يعنى
فى إنستا بيتم التعامل باللوت المينى..لذلك لوت إنستافوركس يمثل 0.1 لوت استاندرد
وبالتالى لوت 0.01 يعنى النقطة ب 1 سنت
0.1 يعنى ب 10 سنت
1 يعنى ب 1 دولار
3 . ساعات وانا فاتح الميتا تريدر بلاقى الاسعار مش بتتحرك حتى مع مرور الوقت يعنى ممكن السعر يقف عند رقم معين بدون تحرك لساعات مع العلم ان فى الوقت ده بيبقى فى كونكشن مظبوط ونت شغال تمام.
المفروض ميحصلش كده برضه! نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ممكن كانت بالصدفة الحركة بطيئة
4. اخر حاجه واسف على الاطاله , ساعات بيجيلى تحت فى اقصى اليمين no connection مع ان النت بيبقى شغال مش عارف ليه .
ده عادى بتحصل وال connection بيرجع تانى لوحده
اخيرا شكراا وفى انتظار ردك
اسف جداااااا على التأخير

عرض البوم صور engcu90  
قديم 04-05-2012, 09:53 PM
engcu90 engcu90 غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: الدعم العربى لشركة انستا فوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ultimate نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى حسان عندى كام سؤال كده يا ريت تجاوبنى عليهم

1 . انا على الميتا تريدر 4 الخاص بالشركه لما بفتح صفقه واعملها ستوب و تارجت , الصفقه المفروض تقفل عندهم وتكتفى بالربح او الخساره . هى بقى عندى مش بتوقف بل بتكمل فى الخساره او الربح وتقفل وقت لما تحب
الكلام ده جربته على الديمو ولم اجربه على حساب حقيقى يا ريت تقولى المشكله من ايه . مش هعرف ارفعلك صور او دلائل لان الموضوع ده كان من فتره على حساب قديم اوى مش قادر افتكره
و يا ريت تقولى الكلام ده هيحصل معايا على الاكونت الحقيقى ولا لا عشان انا هفتح الحساب يوم 6 ان شاء الله.

المفروض ميحصلش كده..غالباً كنت بتحدد حاجة غلط فلو حصل معاك كده ابعتلى صورة لكيفية تحديد للهدف او الاستوب
2 . الحاجه التانيه انا لما بفتح اى صفقه بردوا على الديمو واعمل مثلا اللوت 0.01 فالمفروض النقطه تبقى ب 10 سنت بس البرنامج بيحسبها ب 1 سنت بس . يا ريت بردوا تقولى الكلام ده هيحصل على الحقيقى ولا ايه
ولا ده اساسا شئ عادى فى الشركه نظام مختلف يعنى
فى إنستا بيتم التعامل باللوت المينى..لذلك لوت إنستافوركس يمثل 0.1 لوت استاندرد
وبالتالى لوت 0.01 يعنى النقطة ب 1 سنت
0.1 يعنى ب 10 سنت
1 يعنى ب 1 دولار
3 . ساعات وانا فاتح الميتا تريدر بلاقى الاسعار مش بتتحرك حتى مع مرور الوقت يعنى ممكن السعر يقف عند رقم معين بدون تحرك لساعات مع العلم ان فى الوقت ده بيبقى فى كونكشن مظبوط ونت شغال تمام.
المفروض ميحصلش كده برضه! نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ممكن كانت بالصدفة الحركة بطيئة
4. اخر حاجه واسف على الاطاله , ساعات بيجيلى تحت فى اقصى اليمين no connection مع ان النت بيبقى شغال مش عارف ليه .
ده عادى بتحصل وال connection بيرجع تانى لوحده
اخيرا شكراا وفى انتظار ردك
اسف جداااااا على التأخير