قديم 08-05-2012, 05:21 AM   المشاركة رقم: 612
الكاتب
indomy
عضو متميز
الصورة الرمزية indomy

البيانات

الإتصالات
الحالة:
indomy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : indomy المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: اربح 100%100 مع توصيات اندومى الجهنميه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا وصلتني امس توصيتين بدون اي توقيع ولكني سالت المشرف احمد الرويني وقالي انهم منه ولكنه نسي يكتب اسمه كانت واحده علي اليورو دولار شراء دى ما زالت مفعله ومسلبه والصفقه التانيه كانت علي الاسترالي شراء برضو وضربت استوب وجاني بعد كده حوالي تسع توصيات موقعين كلهم من ابو عافيه واحمد الرويني وكلهم مسلبين ولله الحمد واضح ان الورشه لم تفعل لو كان العيب في التليفون مكانش استقبل اى رسايل من اى ورش تانيه الا لو كان اسمي ظاهر قدام حضرتك في المشتركين اللى وصلت ليهم الرسائل عموما ننتظر رد الدعم الفني بس بالله عليك اخي اندومي فاجئني بقي وقولي نتائج التوصيتين دول كانوا ايه !!!!!!
ان شاء الله القادم احلى وارباح ان شاء الله
يبقى طالما وصلك توصيات على الجوال يبقى والله ماأعرف فين المشكلة ياغالى
لاكن انا راجعت المشتركين لقيت التوصيات وصلت
وبعدين اكد الاستاذ تركى ان التوصيات وصلت
وانا مابعرف الاسماء المشتركة
وبالنسبة للتوصيات لسة مفعلة
وان شاء الله القادم احلى وارباح ان شاء الله

تقبل تحياتى

التوقيع

دعاء دخول السوق قال الرسول صلى الله عليه وسلم من دخل السوق فقال ( لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد يحي ويميت وهو حي لايموت بيده الخير وهو على كل شئ قدير)

اهم مواضيعى

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور indomy  
قديم 08-05-2012, 05:21 AM
indomy indomy غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: اربح 100%100 مع توصيات اندومى الجهنميه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا وصلتني امس توصيتين بدون اي توقيع ولكني سالت المشرف احمد الرويني وقالي انهم منه ولكنه نسي يكتب اسمه كانت واحده علي اليورو دولار شراء دى ما زالت مفعله ومسلبه والصفقه التانيه كانت علي الاسترالي شراء برضو وضربت استوب وجاني بعد كده حوالي تسع توصيات موقعين كلهم من ابو عافيه واحمد الرويني وكلهم مسلبين ولله الحمد واضح ان الورشه لم تفعل لو كان العيب في التليفون مكانش استقبل اى رسايل من اى ورش تانيه الا لو كان اسمي ظاهر قدام حضرتك في المشتركين اللى وصلت ليهم الرسائل عموما ننتظر رد الدعم الفني بس بالله عليك اخي اندومي فاجئني بقي وقولي نتائج التوصيتين دول كانوا ايه !!!!!!
ان شاء الله القادم احلى وارباح ان شاء الله
يبقى طالما وصلك توصيات على الجوال يبقى والله ماأعرف فين المشكلة ياغالى
لاكن انا راجعت المشتركين لقيت التوصيات وصلت
وبعدين اكد الاستاذ تركى ان التوصيات وصلت
وانا مابعرف الاسماء المشتركة
وبالنسبة للتوصيات لسة مفعلة
وان شاء الله القادم احلى وارباح ان شاء الله

تقبل تحياتى