قديم 11-05-2012, 12:16 PM   المشاركة رقم: 75
الكاتب
veto
عضو نشيط
الصورة الرمزية veto

البيانات

الإتصالات
الحالة:
veto غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : veto المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: كشف الاسرار لمؤشر الايشيموكو والمتاجره به

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fxgold نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا شكرا لحضرتك على الموضوع القوى ده واستفدت منو كتير اوى
ثانيا معلش انا عندى مشكله بس اكيد العيب عندى لان حضرتك حاطط صور فى نقط صحيحه انا عندى كلو تمام بس الاشارات اللى بيدهالى كلها عكس كلامك يعنى ممكن يدينى تقاطع بيع وتبقى قويه والمؤشر كاتب شورت 3 لوت وكلو تمام بس السحابه شراء والعكس وديه قعدت معايا طول يوم الخميس بالكامل تحصل معايا انا دخلت اوردر سلب معايا وعوضتو فى اوردر تانى مش عارف العيب فين ممكن حضرتك توضحلى اكتر
يوم الخميس كان فيه اخبار قوية : حديث برنانكى واخبار فائدة الباوند ومعدلات البطالة فى امريكا .. ممكن يكون تسبب فى قلب السوق
لو متابع المؤشر من فترة ستجد اشاراته جيدة لدرجة كبيرة ولكن طبعا فى اوقات الاخبار تجد الاشارات خادعة وهذا ينطبق على اغلب المؤشرات وليس هذا فقط ..
لذلك نحاول على قدر الامكان الخروج من السوق ساعة الخبر لتجنب هذه الحوادث

بالتوفيق وربنا يكرم الكل ان شاء الله

التوقيع

للمهتمين فقط !

أخوكم شادى - الاسكندرية

عرض البوم صور veto  
قديم 11-05-2012, 12:16 PM
veto veto غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: كشف الاسرار لمؤشر الايشيموكو والمتاجره به

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fxgold نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا شكرا لحضرتك على الموضوع القوى ده واستفدت منو كتير اوى
ثانيا معلش انا عندى مشكله بس اكيد العيب عندى لان حضرتك حاطط صور فى نقط صحيحه انا عندى كلو تمام بس الاشارات اللى بيدهالى كلها عكس كلامك يعنى ممكن يدينى تقاطع بيع وتبقى قويه والمؤشر كاتب شورت 3 لوت وكلو تمام بس السحابه شراء والعكس وديه قعدت معايا طول يوم الخميس بالكامل تحصل معايا انا دخلت اوردر سلب معايا وعوضتو فى اوردر تانى مش عارف العيب فين ممكن حضرتك توضحلى اكتر
يوم الخميس كان فيه اخبار قوية : حديث برنانكى واخبار فائدة الباوند ومعدلات البطالة فى امريكا .. ممكن يكون تسبب فى قلب السوق
لو متابع المؤشر من فترة ستجد اشاراته جيدة لدرجة كبيرة ولكن طبعا فى اوقات الاخبار تجد الاشارات خادعة وهذا ينطبق على اغلب المؤشرات وليس هذا فقط ..
لذلك نحاول على قدر الامكان الخروج من السوق ساعة الخبر لتجنب هذه الحوادث

بالتوفيق وربنا يكرم الكل ان شاء الله