قديم 13-05-2010, 04:30 AM   المشاركة رقم: 45
الكاتب
م.نادر فريد
عضو فضى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.نادر فريد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: احصل على 100 دولار مجانا بدون ايداع من شركة FXDD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مش لازم تحلق شعرك ساعتها عشان متتمسكش..
ثانيا انت جيشك فى القاهرة يعنى فركة كعب بينك و بين المعرض
ثالثا عشان تشوفنا ولا موحشناكش؟
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

يعنى الراجل بيقول لك منحوس تقول له مايهمكش يقول لك 100$ تقول له موحشناكش يقول لك جيش تقول له ماتحلقش .... طيب هيزوغ مننا أزاى كدا ههههههه
بهزر طبعا يا درش ... والنبى يا دكتور لو شوفناه تديله حساب بونص بأى طريقة دا لغاية دلوقت ما حاسبناهوش أنا وهيثم على حق اشرافه فى مسابقة أفضل محلل فوركسى اللى انت كنت عاملها فى بورصات أخدنا الجايزة وجرينا منه .ولما يشوفنى فى المعرض حيمسك فى رقبتى .

التوقيع

فلتحيا مصــــــــــــــــــر

عرض البوم صور م.نادر فريد  
قديم 13-05-2010, 04:30 AM
م.نادر فريد م.نادر فريد غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: احصل على 100 دولار مجانا بدون ايداع من شركة FXDD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مش لازم تحلق شعرك ساعتها عشان متتمسكش..
ثانيا انت جيشك فى القاهرة يعنى فركة كعب بينك و بين المعرض
ثالثا عشان تشوفنا ولا موحشناكش؟
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

يعنى الراجل بيقول لك منحوس تقول له مايهمكش يقول لك 100$ تقول له موحشناكش يقول لك جيش تقول له ماتحلقش .... طيب هيزوغ مننا أزاى كدا ههههههه
بهزر طبعا يا درش ... والنبى يا دكتور لو شوفناه تديله حساب بونص بأى طريقة دا لغاية دلوقت ما حاسبناهوش أنا وهيثم على حق اشرافه فى مسابقة أفضل محلل فوركسى اللى انت كنت عاملها فى بورصات أخدنا الجايزة وجرينا منه .ولما يشوفنى فى المعرض حيمسك فى رقبتى .