الموضوع: ورشة فوركس Casper
قديم 04-07-2012, 07:56 PM   المشاركة رقم: 64
الكاتب
م / حسام سرى
عضو

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م / حسام سرى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : م / حسام سرى المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ۩Ξ҈Ξ‗_Ψ‗_ ورشة Casper_‗ـΨ_‗Ξ҈Ξ۩

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed mansi نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا كونت متابع التوصية بتاعت اليورو دولار والبوند دولار بس للاسف لم نوفق وخسرت مبلغ محترم
بس انا رايى نستنى كسر ال1.560
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

اهلا بك اخى محمد و يشرفنى متابعه حضرتك ,, اما بالنسبة للتوصية تم غلق الصفقات على حوالى كل صفقة 10 pip ,, و طبعا الحمد لله على كل حال و اهم شىء الليونة فى التعامل مع السوق ومع الاستراتيجية لاننا الحمد لله قفلنا على خسارة بسيطة وتتعوض بصفقة اخرى باذن الله مثلا اول يوم اضع بها الورشة كان اجمالى اليوم حوالى 71 Pip وطبعا مش دى النقطة اهم شىء الصبر و الليونة فى السوق و الهدف و النفسية ,, و لا تيأس يا محمد باذن الله معوضة بصفقة اخرى ,, الله الموفق باذن الله...

عرض البوم صور م / حسام سرى  
قديم 04-07-2012, 07:56 PM
م / حسام سرى م / حسام سرى غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي رد: ۩Ξ҈Ξ‗_Ψ‗_ ورشة Casper_‗ـΨ_‗Ξ҈Ξ۩

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed mansi نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا كونت متابع التوصية بتاعت اليورو دولار والبوند دولار بس للاسف لم نوفق وخسرت مبلغ محترم
بس انا رايى نستنى كسر ال1.560
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

اهلا بك اخى محمد و يشرفنى متابعه حضرتك ,, اما بالنسبة للتوصية تم غلق الصفقات على حوالى كل صفقة 10 pip ,, و طبعا الحمد لله على كل حال و اهم شىء الليونة فى التعامل مع السوق ومع الاستراتيجية لاننا الحمد لله قفلنا على خسارة بسيطة وتتعوض بصفقة اخرى باذن الله مثلا اول يوم اضع بها الورشة كان اجمالى اليوم حوالى 71 Pip وطبعا مش دى النقطة اهم شىء الصبر و الليونة فى السوق و الهدف و النفسية ,, و لا تيأس يا محمد باذن الله معوضة بصفقة اخرى ,, الله الموفق باذن الله...