قديم 19-08-2012, 04:15 PM   المشاركة رقم: 542
الكاتب
ahmdmhmd
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmdmhmd غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hossam hassan المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فووركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
باشا هو انت الشريك المؤسس لبنك بلوم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ,, اصل شايفك بتوصي عليه جامد لو كدا فانا عاوز منك خدمه عندي ابن اختي متخرج جديد من كلية تجاره عاوزين نشغله محاسب فى البنك

ههههههه انا بهزر معاك طبعا واسمع فعلا ان بنوك بلوم من افضل البنوك

المهم انا كنت سألتك على بنك الاهلي سوستيه جينرال وقولتلي انه كويس ياتري فيه فرق بين الحساب فى سوستيه جينرال وبنك بلوم او في اي مميزات اضافيه في بنك عن الاخر

شكرا مقدما

ههههههههه أنا رئيس مجلس إدارة البنك بس متنكر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فعلا بلوم من أفضل البنوك وأنا لما بركز عليه بيكون عشان نريح بالنا من موضوع البنوك
اللي بيشغل بال الكثير مننا

البنك الأهلي سوسيتيه جنرال بنك كويس طبعا
الفرق بس هو إن بنك بلوم عندهم فيزا شامله كل الاغراض
وشوية فروقات بسيطة في التعامل وخدمة العملاء وبعض المصروفات نسبيا ماتأثرش قوي يعني

بالتوفيق إن شاء الله

التوقيع

Plan Your Work and Work Your Plan

عرض البوم صور ahmdmhmd  
قديم 19-08-2012, 04:15 PM
ahmdmhmd ahmdmhmd غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فووركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
باشا هو انت الشريك المؤسس لبنك بلوم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ,, اصل شايفك بتوصي عليه جامد لو كدا فانا عاوز منك خدمه عندي ابن اختي متخرج جديد من كلية تجاره عاوزين نشغله محاسب فى البنك

ههههههه انا بهزر معاك طبعا واسمع فعلا ان بنوك بلوم من افضل البنوك

المهم انا كنت سألتك على بنك الاهلي سوستيه جينرال وقولتلي انه كويس ياتري فيه فرق بين الحساب فى سوستيه جينرال وبنك بلوم او في اي مميزات اضافيه في بنك عن الاخر

شكرا مقدما

ههههههههه أنا رئيس مجلس إدارة البنك بس متنكر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فعلا بلوم من أفضل البنوك وأنا لما بركز عليه بيكون عشان نريح بالنا من موضوع البنوك
اللي بيشغل بال الكثير مننا

البنك الأهلي سوسيتيه جنرال بنك كويس طبعا
الفرق بس هو إن بنك بلوم عندهم فيزا شامله كل الاغراض
وشوية فروقات بسيطة في التعامل وخدمة العملاء وبعض المصروفات نسبيا ماتأثرش قوي يعني

بالتوفيق إن شاء الله