قديم 04-10-2012, 08:15 PM   المشاركة رقم: 38
الكاتب
hamada_acc
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hamada_acc غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: حصريا سر مؤشره الذي قال انه لم يخسر و حقق 5000 نقطة دون حتى فهم محتواه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله اظهر الحقيقة و بارك الله فيك على البوح بالحقيقة يا راجل و الله بصدقك هذا سيرزقك الله
تشرفت بمعرفتك اخي وولف وكنت اتمني اني اقابلك في ظروف احسن من كده ....... لأن بصراحة الموضوع اخد اكتر من حجمة وكثرت الأقاويل وخصوصاً موضوع الفا بتاعت جهاز المخابرت الأمريكية والا كان بيقول مش عارف ايه الفيدرالي باين وشويه يقولك ده زحل كان هيخبط في القمر المهم التأليف بقي على ودنه ويشهد الله انني لم ارغب في فضح امره لأنه صغر امامي بطريقة تجعلني لم اكد اراه
في المشاركة القادمة سوف اضع المؤشر والاكسبيرت حتي يستفيد الجميع
موفقين يا شباب

عرض البوم صور hamada_acc  
قديم 04-10-2012, 08:15 PM
hamada_acc hamada_acc غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: حصريا سر مؤشره الذي قال انه لم يخسر و حقق 5000 نقطة دون حتى فهم محتواه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله اظهر الحقيقة و بارك الله فيك على البوح بالحقيقة يا راجل و الله بصدقك هذا سيرزقك الله
تشرفت بمعرفتك اخي وولف وكنت اتمني اني اقابلك في ظروف احسن من كده ....... لأن بصراحة الموضوع اخد اكتر من حجمة وكثرت الأقاويل وخصوصاً موضوع الفا بتاعت جهاز المخابرت الأمريكية والا كان بيقول مش عارف ايه الفيدرالي باين وشويه يقولك ده زحل كان هيخبط في القمر المهم التأليف بقي على ودنه ويشهد الله انني لم ارغب في فضح امره لأنه صغر امامي بطريقة تجعلني لم اكد اراه
في المشاركة القادمة سوف اضع المؤشر والاكسبيرت حتي يستفيد الجميع
موفقين يا شباب