قديم 14-10-2012, 11:42 PM   المشاركة رقم: 1029
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : COWBOY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ® فن المحاربين القدماء ® •●§( Harmonic Art )§●• ®

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الراجح من نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الف شكر لحضرتك بجد موضوع رائع جداا وجميل ومبسط
وانا ساكون من اشد المتابعين للموضوع
وفي انتظار افتتاح التداول حتي ندخل بالفرص الحقيقية ان شاءاللة
يشرفنى مرورك دائما ان شاء الله....
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله الله الله ... ايه ده يا أستاذنا ؟! انت بتزوغ ولا ايه ؟؟؟
بلاش حكاية الصفوف الخلفية الأيام دي الله يكرمك ...
خليها بعد الانتخابات الأمريكية عشان منظر السوق هيتملي نماذج الكام يوم الجايين والتذبذب هيكون عالي قوي

ومحتاجين استشاراتك في اللي بيحصل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هههههههههه لا مش هزوغ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة لكن الفكرة .. عايز اعرف هل فى اعضاء استفادت بالموضوع ام ان الفكرة هى زيادة عدد المشاركات والمشاهدات .. ويعلم الله انى لم افوت استفسار واحد الا و اجبت عليه بالتفصيل .. لكنى الى الان ارى ان الهارمونيك مازال صعب على الشباب .. بالاضافة ما الفائدة من استمرار الموضوع اذا كان بعض الاعضاء يعتبره مجرد توصيات !! والبعض الاخر يتاجر بطريقتة ولا يحترم اسلوبى .. ويكتب انه خسر مع انه لم يطبق ما شرحت
على العموم خلاصة الكلام يا صديقى انا معكم فى اى استفسار .. وتعقيب على اى نموذج لكن انا عن نفسى لن اضع فرص فى الموضوع حتى ارى مجهود من استفاد بالموضوع .. والا ما الفائدة من الموضوع اذا لم يتم تقديم الهارمونيك بطريقة بسيطة وسهلة بالاضافة الى انى مشغول بتطوير فكرة الزوايا والزجزاج حتى نخرج بافضل بنتائج ان شاء الله .. ولكم تحياتى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

المهمة الاساسية للجنة الاستشارية هو التواصل مع الاعضاء و سماع رأيهم و اقتراحاتهم و العمل على تنفيذ طلباتهم بالتواصل مع ادارة الموقع بما يفيد فى تحسين اداء الموقع من خلال اعضاءه.

يسعدنى ان اكون همزة الوصل بينكم وبين الادارة ..
ارحب بالنقاش معكم لطرح اقتراحاتكم وافكاركم
على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 14-10-2012, 11:42 PM
COWBOY COWBOY غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: ® فن المحاربين القدماء ® •●§( Harmonic Art )§●• ®

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الراجح من نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الف شكر لحضرتك بجد موضوع رائع جداا وجميل ومبسط
وانا ساكون من اشد المتابعين للموضوع
وفي انتظار افتتاح التداول حتي ندخل بالفرص الحقيقية ان شاءاللة
يشرفنى مرورك دائما ان شاء الله....
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله الله الله ... ايه ده يا أستاذنا ؟! انت بتزوغ ولا ايه ؟؟؟
بلاش حكاية الصفوف الخلفية الأيام دي الله يكرمك ...
خليها بعد الانتخابات الأمريكية عشان منظر السوق هيتملي نماذج الكام يوم الجايين والتذبذب هيكون عالي قوي

ومحتاجين استشاراتك في اللي بيحصل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هههههههههه لا مش هزوغ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة لكن الفكرة .. عايز اعرف هل فى اعضاء استفادت بالموضوع ام ان الفكرة هى زيادة عدد المشاركات والمشاهدات .. ويعلم الله انى لم افوت استفسار واحد الا و اجبت عليه بالتفصيل .. لكنى الى الان ارى ان الهارمونيك مازال صعب على الشباب .. بالاضافة ما الفائدة من استمرار الموضوع اذا كان بعض الاعضاء يعتبره مجرد توصيات !! والبعض الاخر يتاجر بطريقتة ولا يحترم اسلوبى .. ويكتب انه خسر مع انه لم يطبق ما شرحت
على العموم خلاصة الكلام يا صديقى انا معكم فى اى استفسار .. وتعقيب على اى نموذج لكن انا عن نفسى لن اضع فرص فى الموضوع حتى ارى مجهود من استفاد بالموضوع .. والا ما الفائدة من الموضوع اذا لم يتم تقديم الهارمونيك بطريقة بسيطة وسهلة بالاضافة الى انى مشغول بتطوير فكرة الزوايا والزجزاج حتى نخرج بافضل بنتائج ان شاء الله .. ولكم تحياتى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة