قديم 03-11-2012, 01:06 PM   المشاركة رقم: 707
الكاتب
هيثم
عضو متميز
الصورة الرمزية هيثم

البيانات

الإتصالات
الحالة:
هيثم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

اخي وولف على فكرة الان تفاجئت احد الاخوة في منتدى جيران

فاتح موضوع الرينكو ولكن بقالب اخر

هههههههههههههههه

الحمد لله انك ازلت الغشاوة عن اعيننا جميعا وجعلت الجيمع يتهافت على الرينكو

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة يقولون ان السعر له علاقة بالعرض والطلب فهل تظن بان الرينكو سيرتفع سعره هذه الايام ههههههههههههههههههههههههههه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا بجد ياابو تراب بتضايق من الناس ايلى تاخد الفكره وتغير شكلها بس نفس المضمون ويحسسك انه كان عارف الموضوع من زمان بس عايز اقول لو موضوع اتفتح فى اى منتدى بخصوص الرينكو فى الوقت الحالى هيكون بسبب الموضوع ده

عرض البوم صور هيثم  
قديم 03-11-2012, 01:06 PM
هيثم هيثم غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

اخي وولف على فكرة الان تفاجئت احد الاخوة في منتدى جيران

فاتح موضوع الرينكو ولكن بقالب اخر

هههههههههههههههه

الحمد لله انك ازلت الغشاوة عن اعيننا جميعا وجعلت الجيمع يتهافت على الرينكو

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة يقولون ان السعر له علاقة بالعرض والطلب فهل تظن بان الرينكو سيرتفع سعره هذه الايام ههههههههههههههههههههههههههه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا بجد ياابو تراب بتضايق من الناس ايلى تاخد الفكره وتغير شكلها بس نفس المضمون ويحسسك انه كان عارف الموضوع من زمان بس عايز اقول لو موضوع اتفتح فى اى منتدى بخصوص الرينكو فى الوقت الحالى هيكون بسبب الموضوع ده