قديم 23-12-2012, 05:52 PM   المشاركة رقم: 215
الكاتب
أبو ياسر
عضو فعال
الصورة الرمزية أبو ياسر

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أبو ياسر غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : غالب بن الشيبه المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: متتاليات فيبوناتشي الطريق الى ( Future Chart )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moonli نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ليه هتضيف يومين احنا المفروض بنحسب بالشموع ونبقى عارفين تاريخها
يعنى الضلع اللى مكتوب عليه 8 شموع
دا كان فيه اجازه عند شمعة الدوجى
والله أنا بحاول أفهم زيي زيكم ... بس اللي انا قصدته ان المنصة بتاعتي بتشيل أيام الأجازات لما تشتغل .. يعني نظرا لأني راسم الشارت في الأجازة طلع التاريخ 24 ديسمبر ، انما بمجرد ما المنصة تبدأ العمل نفس العامود ده هيبقى تحتيه 26 ديسمبر ... وبرضه كلام أستاذنا العزيز هيكون هوه الفيصل في حاجة زي دي ويفهمنا أكتر.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزيرو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا إخوااااااااااااان ..
رجاءاً اللي حضر المحاضرات وفهم الطريقة يحاول يطبق على أكثر من زوج ويشرح الطريقة عشان نستوعب ونتابع معاكم ..
رجااااااااااااااااااااااااااااااااءاً ..

كلامك صح يا باشا ... بس أنا من اللي محضروش المحاضرة ومكنتش أعرف معادها بالظبط ... فلسة بحاول أفهم ... ولو راجعت اللي أنا كاتبه هتلاقيني بقول اني مستني تعليق أستاذنا عشان اذا طلعت شغال صح ... أعمل تطبيقات على مختلف الأزواج وأعرضها على أستاذنا الغالي يقولنا رأيه فيها

التوقيع

النفسُ تبكي على الدنيا وقد علمت *** أن الســـــعادة فيها ترك ما فيها
لا دارٌ للمـرءِ بعـد المــــــوت يســــكُنهـا *** إلا التي كانَ قبل الموتِ بانيها
فإن بنـاه،،ا بخيـــــر طــــــــاب مســـــكنُـه *** وإن بنـاهـا بشـــــر خـــــــاب بانيها
أموالنــــا لذوي الميــــــراث نجـمـعُـــــــها *** ودورنا لخــــــراب الدهـــر نبنيها
(الامام علي بن أبي طالب)

عرض البوم صور أبو ياسر  
قديم 23-12-2012, 05:52 PM
أبو ياسر أبو ياسر غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: متتاليات فيبوناتشي الطريق الى ( Future Chart )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moonli نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ليه هتضيف يومين احنا المفروض بنحسب بالشموع ونبقى عارفين تاريخها
يعنى الضلع اللى مكتوب عليه 8 شموع
دا كان فيه اجازه عند شمعة الدوجى
والله أنا بحاول أفهم زيي زيكم ... بس اللي انا قصدته ان المنصة بتاعتي بتشيل أيام الأجازات لما تشتغل .. يعني نظرا لأني راسم الشارت في الأجازة طلع التاريخ 24 ديسمبر ، انما بمجرد ما المنصة تبدأ العمل نفس العامود ده هيبقى تحتيه 26 ديسمبر ... وبرضه كلام أستاذنا العزيز هيكون هوه الفيصل في حاجة زي دي ويفهمنا أكتر.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزيرو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا إخوااااااااااااان ..
رجاءاً اللي حضر المحاضرات وفهم الطريقة يحاول يطبق على أكثر من زوج ويشرح الطريقة عشان نستوعب ونتابع معاكم ..
رجااااااااااااااااااااااااااااااااءاً ..

كلامك صح يا باشا ... بس أنا من اللي محضروش المحاضرة ومكنتش أعرف معادها بالظبط ... فلسة بحاول أفهم ... ولو راجعت اللي أنا كاتبه هتلاقيني بقول اني مستني تعليق أستاذنا عشان اذا طلعت شغال صح ... أعمل تطبيقات على مختلف الأزواج وأعرضها على أستاذنا الغالي يقولنا رأيه فيها