قديم 23-01-2013, 05:34 PM   المشاركة رقم: 4013
الكاتب
TREND_SEEKER
عضو ذهبى
الصورة الرمزية TREND_SEEKER

البيانات

الإتصالات
الحالة:
TREND_SEEKER غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

مبروك الارباح ابو يوسف .. .. اعتقد انك كدة عرفت انا بضايق لية بسرعة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. على العموم .. ياريت كل الشباب .. يطبقوا .. على الديمو .. ويسالوا كما يحلو لهم .. لكن قبل ذلك ارجوكم راجعو الشرح لكل طريقة اكثر من مرة .. علشان .. الكل يشتغل وهو فاهم بيعمل اية .. تحياتى لكم .. وبارك الله لكم فيما رزق نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اسمحلي بقى ارد انا على محمد عشان هو بيحب يزبط حبايبه
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا كاوبوى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا قرأت موضوع الزوايا اكثر من مره .. بس كنت عايز اعرف انا لما بدخل بعد كسر الزاويا 22 و كسر السحابة .. هل من المفترض ان السحابه لازم تكون ماشيه مع الدخول ؟
يعنى انا لو داخل شراء لازم السحابه تكون صاعده ولا لا يشترط ؟؟؟
بص يا محمد يا حبيبي
سحابة الأشيموكو ليست مؤشر بالمعنى الدارج عشان يتجه مع السعر فوق او تحت
هي تمشي اسفل السعر في الصعود دلاله على دعوم
وتمشي فوق السعر في الهبوط دلاله على مقاومات
وهي بتمشي مع السعر بشكل توافقي لآنها دعم ومقاومه تتحرك مع السعر في شكل سحابه مستمره
وعند كسرها من اعلى لأسفل تتحول بقدرة قادر من دعم الى مقاومه وعند كسرها من اسفل الى اعلى تتحول من مقاومه الى دعم
وأنتظار قطع الزوايا يؤكد الأتجاه ثم الدخول
إذن
سحابة الأشيموكو هي عباره عن دعوم ومقاومات قويه
السعر يقطع لفوق شراء السعر يقطع لتحت بيع
بعد اكتمال طبعا قطع الزوايا ايضا
زبط وطبق واشتغل لو في شئ قابلك وانت شغال أسأل هنساعدك
وكاوبوي مش بيتأخر على حد طبعا وهو بيحبك زي انا ما بحبك بالزبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس انا حبيت ارد عليك مش عارف ليه !!!! نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
</div>

عرض البوم صور TREND_SEEKER  
قديم 23-01-2013, 05:34 PM
TREND_SEEKER TREND_SEEKER غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

مبروك الارباح ابو يوسف .. .. اعتقد انك كدة عرفت انا بضايق لية بسرعة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. على العموم .. ياريت كل الشباب .. يطبقوا .. على الديمو .. ويسالوا كما يحلو لهم .. لكن قبل ذلك ارجوكم راجعو الشرح لكل طريقة اكثر من مرة .. علشان .. الكل يشتغل وهو فاهم بيعمل اية .. تحياتى لكم .. وبارك الله لكم فيما رزق نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اسمحلي بقى ارد انا على محمد عشان هو بيحب يزبط حبايبه
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا كاوبوى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا قرأت موضوع الزوايا اكثر من مره .. بس كنت عايز اعرف انا لما بدخل بعد كسر الزاويا 22 و كسر السحابة .. هل من المفترض ان السحابه لازم تكون ماشيه مع الدخول ؟
يعنى انا لو داخل شراء لازم السحابه تكون صاعده ولا لا يشترط ؟؟؟
بص يا محمد يا حبيبي
سحابة الأشيموكو ليست مؤشر بالمعنى الدارج عشان يتجه مع السعر فوق او تحت
هي تمشي اسفل السعر في الصعود دلاله على دعوم
وتمشي فوق السعر في الهبوط دلاله على مقاومات
وهي بتمشي مع السعر بشكل توافقي لآنها دعم ومقاومه تتحرك مع السعر في شكل سحابه مستمره
وعند كسرها من اعلى لأسفل تتحول بقدرة قادر من دعم الى مقاومه وعند كسرها من اسفل الى اعلى تتحول من مقاومه الى دعم
وأنتظار قطع الزوايا يؤكد الأتجاه ثم الدخول
إذن
سحابة الأشيموكو هي عباره عن دعوم ومقاومات قويه
السعر يقطع لفوق شراء السعر يقطع لتحت بيع
بعد اكتمال طبعا قطع الزوايا ايضا
زبط وطبق واشتغل لو في شئ قابلك وانت شغال أسأل هنساعدك
وكاوبوي مش بيتأخر على حد طبعا وهو بيحبك زي انا ما بحبك بالزبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس انا حبيت ارد عليك مش عارف ليه !!!! نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة