قديم 23-01-2013, 06:01 PM   المشاركة رقم: 4017
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lama-FX نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كشف لصفقات اليوم زوايا وبفيوت ومؤشر 123PatternsV6
عندما تكون المعطيات تقول ان الشمعة ستقفل صعود فكلما نزلت عيد واشتري

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المفتاح الثاني للربح الــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــذيول
مبروك LAMA انتى مجتهدة جدا وان شاء الله تحققى هدفك .. مبروك الارباح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا كاوبوى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا قرأت موضوع الزوايا اكثر من مره .. بس كنت عايز اعرف انا لما بدخل بعد كسر الزاويا 22 و كسر السحابة .. هل من المفترض ان السحابه لازم تكون ماشيه مع الدخول ؟
يعنى انا لو داخل شراء لازم السحابه تكون صاعده ولا لا يشترط ؟؟؟
يا محمد انت بتصعب الامور على نفسك هى حاجة واحدة لازم تعرفها عن كل المؤشرات .. لو اسهم طبعا عارف الفرق بين الصاعد والهابط .. لو مثلا خطوط يبقى فوق الخط شراء تحت الخط بيع زى الموفنج كدة او ممكن يكون المؤشر مبنى على تغير لونة .. وانت هتفهمها لوحدك .. يعنى انت بمرور الوقت هتلاقى نفسك بتشوف الاستراتيجيات اللى معتمدة على مؤشرات .. هتفهمها لوحدك من غير شرح اصلا .. الفكرة بس توافر كل الشروط .. واجابة ابو يوسف ايضا واضحة اقرئها كويس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وبالتوفيق فى الامتحانات ان شاء الله انا لسة مخلص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اسمحلي بقى ارد انا على محمد عشان هو بيحب يزبط حبايبه

بص يا محمد يا حبيبي
سحابة الأشيموكو ليست مؤشر بالمعنى الدارج عشان يتجه مع السعر فوق او تحت
هي تمشي اسفل السعر في الصعود دلاله على دعوم
وتمشي فوق السعر في الهبوط دلاله على مقاومات
وهي بتمشي مع السعر بشكل توافقي لآنها دعم ومقاومه تتحرك مع السعر في شكل سحابه مستمره
وعند كسرها من اعلى لأسفل تتحول بقدرة قادر من دعم الى مقاومه وعند كسرها من اسفل الى اعلى تتحول من مقاومه الى دعم
وأنتظار قطع الزوايا يؤكد الأتجاه ثم الدخول
إذن
سحابة الأشيموكو هي عباره عن دعوم ومقاومات قويه
السعر يقطع لفوق شراء السعر يقطع لتحت بيع
بعد اكتمال طبعا قطع الزوايا ايضا
زبط وطبق واشتغل لو في شئ قابلك وانت شغال أسأل هنساعدك
وكاوبوي مش بيتأخر على حد طبعا وهو بيحبك زي انا ما بحبك بالزبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس انا حبيت ارد عليك مش عارف ليه !!!! نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هههههههههههههه جزاك الله خيرا يا غالى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

المهمة الاساسية للجنة الاستشارية هو التواصل مع الاعضاء و سماع رأيهم و اقتراحاتهم و العمل على تنفيذ طلباتهم بالتواصل مع ادارة الموقع بما يفيد فى تحسين اداء الموقع من خلال اعضاءه.

يسعدنى ان اكون همزة الوصل بينكم وبين الادارة ..
ارحب بالنقاش معكم لطرح اقتراحاتكم وافكاركم
على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 23-01-2013, 06:01 PM
COWBOY COWBOY غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lama-FX نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كشف لصفقات اليوم زوايا وبفيوت ومؤشر 123PatternsV6
عندما تكون المعطيات تقول ان الشمعة ستقفل صعود فكلما نزلت عيد واشتري

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المفتاح الثاني للربح الــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــذيول
مبروك LAMA انتى مجتهدة جدا وان شاء الله تحققى هدفك .. مبروك الارباح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا كاوبوى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا قرأت موضوع الزوايا اكثر من مره .. بس كنت عايز اعرف انا لما بدخل بعد كسر الزاويا 22 و كسر السحابة .. هل من المفترض ان السحابه لازم تكون ماشيه مع الدخول ؟
يعنى انا لو داخل شراء لازم السحابه تكون صاعده ولا لا يشترط ؟؟؟
يا محمد انت بتصعب الامور على نفسك هى حاجة واحدة لازم تعرفها عن كل المؤشرات .. لو اسهم طبعا عارف الفرق بين الصاعد والهابط .. لو مثلا خطوط يبقى فوق الخط شراء تحت الخط بيع زى الموفنج كدة او ممكن يكون المؤشر مبنى على تغير لونة .. وانت هتفهمها لوحدك .. يعنى انت بمرور الوقت هتلاقى نفسك بتشوف الاستراتيجيات اللى معتمدة على مؤشرات .. هتفهمها لوحدك من غير شرح اصلا .. الفكرة بس توافر كل الشروط .. واجابة ابو يوسف ايضا واضحة اقرئها كويس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وبالتوفيق فى الامتحانات ان شاء الله انا لسة مخلص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اسمحلي بقى ارد انا على محمد عشان هو بيحب يزبط حبايبه

بص يا محمد يا حبيبي
سحابة الأشيموكو ليست مؤشر بالمعنى الدارج عشان يتجه مع السعر فوق او تحت
هي تمشي اسفل السعر في الصعود دلاله على دعوم
وتمشي فوق السعر في الهبوط دلاله على مقاومات
وهي بتمشي مع السعر بشكل توافقي لآنها دعم ومقاومه تتحرك مع السعر في شكل سحابه مستمره
وعند كسرها من اعلى لأسفل تتحول بقدرة قادر من دعم الى مقاومه وعند كسرها من اسفل الى اعلى تتحول من مقاومه الى دعم
وأنتظار قطع الزوايا يؤكد الأتجاه ثم الدخول
إذن
سحابة الأشيموكو هي عباره عن دعوم ومقاومات قويه
السعر يقطع لفوق شراء السعر يقطع لتحت بيع
بعد اكتمال طبعا قطع الزوايا ايضا
زبط وطبق واشتغل لو في شئ قابلك وانت شغال أسأل هنساعدك
وكاوبوي مش بيتأخر على حد طبعا وهو بيحبك زي انا ما بحبك بالزبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس انا حبيت ارد عليك مش عارف ليه !!!! نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هههههههههههههه جزاك الله خيرا يا غالى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة