قديم 22-02-2013, 11:04 PM   المشاركة رقم: 153
الكاتب
خدمة العملاء
الدعم الفنى للموقع
الصورة الرمزية خدمة العملاء

البيانات

الإتصالات
الحالة:
خدمة العملاء غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ادارة الموقع المنتدى : قسم مسابقات اف اكس ارابيا
افتراضي رد: مسابقة ارابيا لييج للحسابات الحقيقية بجوائز 10 الاف دولار كاااش FX-Arabia League

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا الحمد لله خلصت كل حاجة وفاضل الايداع ..

وانا هعمل ايداع أكيد فياريت المكان بتاعى يتأكد

تانى حاجة كنت هعمل ايداع النهاردة بس الوقت جرى وملحقتش وان شاء الله هعمل ايداع بافيزا

فعاوز اعرف لو عملت بكرة والسوق مغلق هيتم الايداع ولا استنى ليوم الاثنين ومستعجلش ؟

تانى حاجة .. هل فى بونص على الايداع ؟

ثالث حاجة .. لو انا طلعت من الدور الاول وناوى ادخل الطردية .. انتوا بتقولوا الحساب لازم يبقى اكبر من 250 .. طيب نفرض ان الحساب بقى 220$

ممكن قبل اسبوع الطردية اعمل ايداع 30$ وادخل الطردية ؟؟ وهل كل اللى هيدخل الطردية هيكسب 250$

معلش لو طولت
اهلا بك اخي الفاضل تم التاكيد علي مكانك في المسابقة

الافضل تودع بالفيزا يوم الاثنين وان شاء الله المال ينزل في نفس اليوم

بخصوص البونص 8% علي الايداع

بخصوص دورة الترضية حتي لو وصل حسابك الي 220$ يمكنك ان تدخل دورة الترضية وان تمكنك ان تصل بحسابك اعلي من 250$ الذي اودعتهم ليس مضاف لهم البونص ستحصل علي بونص 250$

تقبل تحياتي

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةلا تتردد في مراسلتنا في اي وقت نحن دائما في خدمتكنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
support@fx-arabia.com

تحذير مخاطرة : التداول في سوق العملات يحتوي علي مخاطرة عالية . يجب ان تكون متأكد انك مهيأ علميا ونفسيا للتداول فيه وان يكون المال فائض عن احتياجاتك الاساسية.

عرض البوم صور خدمة العملاء  
قديم 22-02-2013, 11:04 PM
خدمة العملاء خدمة العملاء غير متواجد حالياً
الدعم الفنى للموقع
افتراضي رد: مسابقة ارابيا لييج للحسابات الحقيقية بجوائز 10 الاف دولار كاااش FX-Arabia League

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا الحمد لله خلصت كل حاجة وفاضل الايداع ..

وانا هعمل ايداع أكيد فياريت المكان بتاعى يتأكد

تانى حاجة كنت هعمل ايداع النهاردة بس الوقت جرى وملحقتش وان شاء الله هعمل ايداع بافيزا

فعاوز اعرف لو عملت بكرة والسوق مغلق هيتم الايداع ولا استنى ليوم الاثنين ومستعجلش ؟

تانى حاجة .. هل فى بونص على الايداع ؟

ثالث حاجة .. لو انا طلعت من الدور الاول وناوى ادخل الطردية .. انتوا بتقولوا الحساب لازم يبقى اكبر من 250 .. طيب نفرض ان الحساب بقى 220$

ممكن قبل اسبوع الطردية اعمل ايداع 30$ وادخل الطردية ؟؟ وهل كل اللى هيدخل الطردية هيكسب 250$

معلش لو طولت
اهلا بك اخي الفاضل تم التاكيد علي مكانك في المسابقة

الافضل تودع بالفيزا يوم الاثنين وان شاء الله المال ينزل في نفس اليوم

بخصوص البونص 8% علي الايداع

بخصوص دورة الترضية حتي لو وصل حسابك الي 220$ يمكنك ان تدخل دورة الترضية وان تمكنك ان تصل بحسابك اعلي من 250$ الذي اودعتهم ليس مضاف لهم البونص ستحصل علي بونص 250$

تقبل تحياتي