قديم 24-03-2013, 08:55 AM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
Ashraf sherif
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ashraf sherif غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ASSER71 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: احذروا احذروا من الايداع بها................exness و فضيحة كبرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MemO_KinG نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حتى لا تكون مجرد شخص داخل يقنع الناس انه عمل من 100 دولار اكثر من 1000%
و اذا كنت انت اودعت 100 و حولتهم لـ 1000 فا مش ده الشئ اللى هايخليك تحزن
تالت حاجة بما انك سايق فا ده معناه انك معاك عربية و 100 دولار مش هاتفرق معاك فى حاجة
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اما انك تقول الشركة فيها و فيها الشركة دى انا تعاملت معاها لأكثر من سنة و سحبت منهم اكتر من 4000 دولار بدون أى أدنى مشكلة
يوم الجمعة لما اتقفلك صفقتين فا ده عشان الرافعة بتتغير إلى 1:200 كل جمعة من اول السابعة مسائا بتوقيت القاهرة
انا واثق تمام الثقة ان فى حد تلاعب بحسابك لو كلامك صحيح بدون ادنى تدخل من الشركة و هما عندهم حق لأنهم مش مطالبين انهم يرجعولك الفلوس طالما حد سحبها
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
و من الآخر عشان اكشف كذبك للناس انت رفعت كشف حساب طبعا الكلام صغير جداً فيه بس مش مكتوب فيه انه تم سحب 1000 دولار و انك اصلا لما يجيلك كود تفعيل فا مستحيل حد يسحب فلوسك الا لما يكون معاه الكود اللى جالك على الموبايل
انما انت شخص داخل عايز تقنع الناس انك حولت من 100 لـ 1000 بطريقة اخرى
فلا تكذب فى اف اكس ارابيا
عشان هاتتفقس يا امور

--------------------------------------
لو انت حد صادق فعلا ارفعلنا كشف الحساب و مكتوب فيه انه تم سحب الف دولار
مش ترفع كشف الصفقات
---------------------------------------------------
هههههههه
تصدق وتأمن ب ايه
انا ميت علي نفسي من الضحك علي كلامك

السيدة اللي كتبت البوست انا عارفها
وانا اللي قولتلها اكتبي مشكلتك هنا عشان بيحلو المشاكل
مش بيكدبو الاعضاء !!

عموما انا مش هقدر اكتب رقم الحساب والانفيستور غير لما مدام عايدة تكتبه بنفسها
بس هرفع الصورة اللي هيا رفعتها تاني يمكن معرفتش ترفعها بجودة عالية
مع العلم ان اخر صفقتين مدام عايدة هيا اللي قفلتهم بنفسها اول مافتحت الحساب ولقيته بالمنظر دا

لكن مش عشان اثبت صدقها وادعائك الفارغ عليها
لكن عشان دي تاني مشكلة تحصلها مع الشركة

وبعدين اشمعني العميلة دي اللي دخلت تكذبها وتقول الكلام دا !!
كأنك اول مرة تشوف حد كاتب مشكلة عن شركة اكسنس مثلا !!!!!!!!؟

عموما الصفقات اللي بتتكلم عليها في المرفقات .. لحد ما مدام عايدة تدخل بنفسها وتكتب رقم الحساب والانفيستور
عشان تشوف انها فعلا بدات من 100 دولار
ومش بتسوق لنفسها ولا حاجة من الكلام الغريب اللي بتقوله دا
ومش معني انها معاها عربية يبقي تستغني عن فلوسها لما تخسرها وكمان بسبب خداع مش بسبب سوء تداول !!!!

اتقي الله يا اخي و ركز ف كلامك قبل ماتقوله !!!
واقرا الكلام اللي اتكتب كويس .. هيا مقالتش انها سحبت الف دولار .. قالت انها عملت ربح الف دولار والشركة ضيعته

ايه دا !! هوا لسة في ناس كده !!!

وبعدين مانت لسة كاتب في موضوع تاني ان لما حصلك مشكلة معاهم و رفعتلهم الصور قالولك ( خليك في كوزك لما نعوزك ) !!
مش قالولك كده ؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
دا كلامك اهو
نصيحة للأخ صاحب الموضوع لا تفكر مطلقاً بالتداول على الأخبار مع اكسنس
ذيول اكسنس لن تجدها فى اى مكان آخر
و فى لحظة شهر يوليو اللى فات خسرت 2000 دولار بسبب ذيل شمعة فى اكسنس لم اجده فى اى منصة اخرى بالعالم
و اتكلمت معاهم و رفعتلهم سكرين شوتس لكل المنصات الاخرى و لكن لا فائدة و قالولى خليك فى كوزك لما نعوزك

الملفات المرفقة
نوع الملف: zip Screen shot 2013-03-22 at 3.57.04 PM.zip‏ (45.1 كيلوبايت, المشاهدات 26)
التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Ashraf sherif  
قديم 24-03-2013, 08:55 AM
Ashraf sherif Ashraf sherif غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: احذروا احذروا من الايداع بها................exness و فضيحة كبرى

حتى لا تكون مجرد شخص داخل يقنع الناس انه عمل من 100 دولار اكثر من 1000%
و اذا كنت انت اودعت 100 و حولتهم لـ 1000 فا مش ده الشئ اللى هايخليك تحزن
تالت حاجة بما انك سايق فا ده معناه انك معاك عربية و 100 دولار مش هاتفرق معاك فى حاجة
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اما انك تقول الشركة فيها و فيها الشركة دى انا تعاملت معاها لأكثر من سنة و سحبت منهم اكتر من 4000 دولار بدون أى أدنى مشكلة
يوم الجمعة لما اتقفلك صفقتين فا ده عشان الرافعة بتتغير إلى 1:200 كل جمعة من اول السابعة مسائا بتوقيت القاهرة
انا واثق تمام الثقة ان فى حد تلاعب بحسابك لو كلامك صحيح بدون ادنى تدخل من الشركة و هما عندهم حق لأنهم مش مطالبين انهم يرجعولك الفلوس طالما حد سحبها
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
و من الآخر عشان اكشف كذبك للناس انت رفعت كشف حساب طبعا الكلام صغير جداً فيه بس مش مكتوب فيه انه تم سحب 1000 دولار و انك اصلا لما يجيلك كود تفعيل فا مستحيل حد يسحب فلوسك الا لما يكون معاه الكود اللى جالك على الموبايل
انما انت شخص داخل عايز تقنع الناس انك حولت من 100 لـ 1000 بطريقة اخرى
فلا تكذب فى اف اكس ارابيا
عشان هاتتفقس يا امور

--------------------------------------
لو انت حد صادق فعلا ارفعلنا كشف الحساب و مكتوب فيه انه تم سحب الف دولار
مش ترفع كشف الصفقات
---------------------------------------------------
هههههههه
تصدق وتأمن ب ايه
انا ميت علي نفسي من الضحك علي كلامك

السيدة اللي كتبت البوست انا عارفها
وانا اللي قولتلها اكتبي مشكلتك هنا عشان بيحلو المشاكل
مش بيكدبو الاعضاء !!

عموما انا مش هقدر اكتب رقم الحساب والانفيستور غير لما مدام عايدة تكتبه بنفسها
بس هرفع الصورة اللي هيا رفعتها تاني يمكن معرفتش ترفعها بجودة عالية
مع العلم ان اخر صفقتين مدام عايدة هيا اللي قفلتهم بنفسها اول مافتحت الحساب ولقيته بالمنظر دا

لكن مش عشان اثبت صدقها وادعائك الفارغ عليها
لكن عشان دي تاني مشكلة تحصلها مع الشركة

وبعدين اشمعني العميلة دي اللي دخلت تكذبها وتقول الكلام دا !!
كأنك اول مرة تشوف حد كاتب مشكلة عن شركة اكسنس مثلا !!!!!!!!؟

عموما الصفقات اللي بتتكلم عليها في المرفقات .. لحد ما مدام عايدة تدخل بنفسها وتكتب رقم الحساب والانفيستور
عشان تشوف انها فعلا بدات من 100 دولار
ومش بتسوق لنفسها ولا حاجة من الكلام الغريب اللي بتقوله دا
ومش معني انها معاها عربية يبقي تستغني عن فلوسها لما تخسرها وكمان بسبب خداع مش بسبب سوء تداول !!!!

اتقي الله يا اخي و ركز ف كلامك قبل ماتقوله !!!
واقرا الكلام اللي اتكتب كويس .. هيا مقالتش انها سحبت الف دولار .. قالت انها عملت ربح الف دولار والشركة ضيعته

ايه دا !! هوا لسة في ناس كده !!!

وبعدين مانت لسة كاتب في موضوع تاني ان لما حصلك مشكلة معاهم و رفعتلهم الصور قالولك ( خليك في كوزك لما نعوزك ) !!
مش قالولك كده ؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
دا كلامك اهو
نصيحة للأخ صاحب الموضوع لا تفكر مطلقاً بالتداول على الأخبار مع اكسنس
ذيول اكسنس لن تجدها فى اى مكان آخر
و فى لحظة شهر يوليو اللى فات خسرت 2000 دولار بسبب ذيل شمعة فى اكسنس لم اجده فى اى منصة اخرى بالعالم
و اتكلمت معاهم و رفعتلهم سكرين شوتس لكل المنصات الاخرى و لكن لا فائدة و قالولى خليك فى كوزك لما نعوزك

الملفات المرفقة
نوع الملف: zip Screen shot 2013-03-22 at 3.57.04 PM.zip‏ (45.1 كيلوبايت, المشاهدات 26)