قديم 24-03-2013, 03:38 PM   المشاركة رقم: 48
الكاتب
MemO_KinG
عضو فعال
الصورة الرمزية MemO_KinG

البيانات

الإتصالات
الحالة:
MemO_KinG غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : archiwork المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: مشكلة مع شركة أكسنس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هما قالولك خليك فى كوزك لما نعوزك
يانهار ابيض هى وصلت للكوز
شركات اخر زمن !!!!!!
هما قالولى رد فيما معناه خليك فى كوزك فا انت احمد ربنا و بوس ايدك وش و ضهر انك رجعولك فلوسك
و على فكرة برضه هما عملو كده مع اخويا اتقفله صفقات فى يوم كان اجازة و اتغيرت الرافعة المالية بدون علم المتداولين و لكن قاموا بإرجاع 800 دولار لحسابه مرة اخرى
الشركة انا بحبها بس نظام السبريد بتاعها لازم يتطور عشان اوقات الاخبار بيكون مدمر و ضيعلى آلافات الدولارات و خلانى تركتها
لو استطاعت اكسنس عمل انظمة حسابات باسبريد ثابت و رافعة ثابتة مابتتغيرش فى الاجازات انا مستحيل هاشتغل فى شركة غيرها

عرض البوم صور MemO_KinG  
قديم 24-03-2013, 03:38 PM
MemO_KinG MemO_KinG غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: مشكلة مع شركة أكسنس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هما قالولك خليك فى كوزك لما نعوزك
يانهار ابيض هى وصلت للكوز
شركات اخر زمن !!!!!!
هما قالولى رد فيما معناه خليك فى كوزك فا انت احمد ربنا و بوس ايدك وش و ضهر انك رجعولك فلوسك
و على فكرة برضه هما عملو كده مع اخويا اتقفله صفقات فى يوم كان اجازة و اتغيرت الرافعة المالية بدون علم المتداولين و لكن قاموا بإرجاع 800 دولار لحسابه مرة اخرى
الشركة انا بحبها بس نظام السبريد بتاعها لازم يتطور عشان اوقات الاخبار بيكون مدمر و ضيعلى آلافات الدولارات و خلانى تركتها
لو استطاعت اكسنس عمل انظمة حسابات باسبريد ثابت و رافعة ثابتة مابتتغيرش فى الاجازات انا مستحيل هاشتغل فى شركة غيرها