قديم 24-03-2013, 09:36 PM   المشاركة رقم: 33
الكاتب
ASSER71
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ASSER71 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ASSER71 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: مشكلة مع شركة اكسنس

لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم

استاذ اسامة انا بجد اسفة جدا ان ده بيحدث على صفحات منتداكم الكريم
و لكن من نصحنى بالكتابة هنا قال لى بالحرف انكم ممكن تساعدونى كما ساعدتم غيرى فى استرجاع حقوقهم
و هو ما دفعنى للكتابة هنا ليس الا
لا هى مؤامرة و لا هو انتقام شخصى و لا اى حاجة من ده كله

الاخ كينج ممكن حضرتك تعرفنى بنفسك و تقوللى ايه اللى يخصك فى موضوعى انا و الشركة علشان يستفزك كلامى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ لو ليك علاقة مستعدة اعتذر و اجيبلك بنفسى دوا الضغط

الاستاذ الكبير عمر اكسنس يا اخى كل اللى انا اقد اقوله ان اللى يشوفك بتتكلم معايا ازاى على صفحات الفيس بوك ميشفش هنا حضرتك بتتكلم ازاى
اكنه كان واحد تانى اللى بيتناقش معايا هناك................................
و اخيرا الحوار موجود و مسجل مثله مثل حساب الشركة لو حد حب يطلع عليه ليتأكد ان كان اسلوب الحوار مختلف 180 درجة

اخى الفاضل انا فى غير موضع اتهام لكى ادافع عن نفسى و اعترف على غيرى
انا صاحبة حق
و قد كنت استعوضت ربنا فى حقى اللى ضاع عندكم ودخلت هنا حكيت حكايتى معاكم و لم ارشق اى احد بلفظ نابى
و الله عيب اننا كعرب نعمل فى بعض كده

و دى كلها مهاترات ملهاش فايدة
استاذ عمر مثلما قلت لك هناك " نحن ندور فى حلقة مفرغة"

انت بتتهمنى انى قصرت فى الحفاظ على حسابى و ان الاى بى هو الفيصل ؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه الفيصل ده مش يبقى فى صالحى

استاذ اسامة عادل...........منين ممكن تعرف لو كنت حضرتك حكم و فيصل بيننا ان الاى بى اللى دخل و دمر حسابى هو من طرفى على اساس انى مجنونة و عايزة اطير حسابى و للا من طرف

و اخيرا استاذ اسامة انا لجأت لمنتداكم الكريم لاحذر اخوة لى ان ينتبهوا و يحافظوا على حساباتهم اكتر من كده

و الامر فى النهاية بين يديك قم بما تراه مناسبا

و فى النهاية :استاذ عمر و الله عيب انا مش عايزة منكم اى حاجة و فوضت امرى لله فى فلوسى اللى ضاعت

و عذرا لكل من لم يتقبلنى و لكنها للاسف الحقيقة

عرض البوم صور ASSER71  
قديم 24-03-2013, 09:36 PM
ASSER71 ASSER71 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: مشكلة مع شركة اكسنس

لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم

استاذ اسامة انا بجد اسفة جدا ان ده بيحدث على صفحات منتداكم الكريم
و لكن من نصحنى بالكتابة هنا قال لى بالحرف انكم ممكن تساعدونى كما ساعدتم غيرى فى استرجاع حقوقهم
و هو ما دفعنى للكتابة هنا ليس الا
لا هى مؤامرة و لا هو انتقام شخصى و لا اى حاجة من ده كله

الاخ كينج ممكن حضرتك تعرفنى بنفسك و تقوللى ايه اللى يخصك فى موضوعى انا و الشركة علشان يستفزك كلامى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ لو ليك علاقة مستعدة اعتذر و اجيبلك بنفسى دوا الضغط

الاستاذ الكبير عمر اكسنس يا اخى كل اللى انا اقد اقوله ان اللى يشوفك بتتكلم معايا ازاى على صفحات الفيس بوك ميشفش هنا حضرتك بتتكلم ازاى
اكنه كان واحد تانى اللى بيتناقش معايا هناك................................
و اخيرا الحوار موجود و مسجل مثله مثل حساب الشركة لو حد حب يطلع عليه ليتأكد ان كان اسلوب الحوار مختلف 180 درجة

اخى الفاضل انا فى غير موضع اتهام لكى ادافع عن نفسى و اعترف على غيرى
انا صاحبة حق
و قد كنت استعوضت ربنا فى حقى اللى ضاع عندكم ودخلت هنا حكيت حكايتى معاكم و لم ارشق اى احد بلفظ نابى
و الله عيب اننا كعرب نعمل فى بعض كده

و دى كلها مهاترات ملهاش فايدة
استاذ عمر مثلما قلت لك هناك " نحن ندور فى حلقة مفرغة"

انت بتتهمنى انى قصرت فى الحفاظ على حسابى و ان الاى بى هو الفيصل ؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه الفيصل ده مش يبقى فى صالحى

استاذ اسامة عادل...........منين ممكن تعرف لو كنت حضرتك حكم و فيصل بيننا ان الاى بى اللى دخل و دمر حسابى هو من طرفى على اساس انى مجنونة و عايزة اطير حسابى و للا من طرف

و اخيرا استاذ اسامة انا لجأت لمنتداكم الكريم لاحذر اخوة لى ان ينتبهوا و يحافظوا على حساباتهم اكتر من كده

و الامر فى النهاية بين يديك قم بما تراه مناسبا

و فى النهاية :استاذ عمر و الله عيب انا مش عايزة منكم اى حاجة و فوضت امرى لله فى فلوسى اللى ضاعت

و عذرا لكل من لم يتقبلنى و لكنها للاسف الحقيقة