قديم 19-04-2013, 10:41 PM   المشاركة رقم: 1389
الكاتب
Mohamed_Amr
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Mohamed_Amr غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : البدوي المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: مطلوب اكسبيرت شمعتين رنكو صعود شراء والعكس بيع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مش عارف ليه يا محمد بتحسسنى من كلامك ان التحليل الكلاسيكى انا اللى اخترعته و عشان كدا بدافع عنه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا باشا التحليل الكلاسيكى والاساسى هما اصل الفوركس .. وللأسف احنا غيبنا الناس عنه بسبب افكارنا وتجاربنا التى لم تنجح

انت بتقولى افتح ورشه و اعرض فيه حسابى
انا والله كنت بفكر فى كدا .. بس اللى مانعنى هو ضيق الوقت بسبب دراستى .. وعندما يتوفر لدى بعض الوقت باقوم بوضع بعض تحليلاتى المتواضعه فى الورش الرسميه للمنتدى

انظر مثلاً لتحليلى المتواضع اليوم لزوج
CHF-JPY

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex - عرض مشاركة واحدة - ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات الكروسات crosses ‏

وقمت بالدخول بيع وحققت من الأرتداد 80+ نقطه من الصفقتين و الحمد الله

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وسأنتظر افضل المناطق للشراء كما اشارت فى التحليل

كلمه اخيره لك يامحمد : انا مش عدوك او بهاجمك .. انا نفسى بس ربنا يهدينا للطريق الصحيح سواء هنا او هناك او فى اى حته
تعالى نفكر شويه انا وانت وكل اللى بيسمعنا
دور فى أى منتدى للفوركس .. وشوف مين اللى بيحط تجارب واستارتيجيات .. هتلاقيهم ان 95% هما مبتدأين فى مجال الفوركس
وانا كنت واحد منهم و وضعت استراتيجيه وكنت فاكرها انها هى اللى هتحققلى احلامى .. وعندما اكتشف خطأى قمت بمراسله المشرفين لغلق الموضوع حتى لا يتضرر احد منها

فكل اللى عايز اوصله ليكم .. اننا ليه نمشى ورا مبتدأين .. ليه نمشى ورا ناس عمرهم مافتحوا حساب حقيقى وكسبوا منهم .. ليه دايماً عنينا بتروح للمبتدأين عشان نتعلم منهم ونعيش مع تجاربهم ونترك من له خبره اكثر مننا ؟! نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

يامحمد والله ولا انت عدوى بالعكس انا معجب بيك
بس بصراحه كلامك متناقض انا روحت للرابط وشوف الشارت بتاعك
هو الشارت كدة مفهوش مؤشرات؟؟؟؟ هو الفايبو عبارة عن ايه؟؟ والموفينج؟؟؟
وهل السعر دايما بيحترمهم؟؟؟
ولا كلها توقعات زيهم زى اى مؤشر تانى؟؟؟
عموما انا بتمنى اننا نكسب باى طريقه بس مفيش داعى للهجوم على الطرق التانيه
وفى انتظار ورشتك يا محمد
وتمنياتى لك بالتوفيق
خالص تحياتى

التوقيع

الصداقه ...!
(((معنى فقدنا وجوده في هذا الوقت)))

عرض البوم صور Mohamed_Amr  
قديم 19-04-2013, 10:41 PM
Mohamed_Amr Mohamed_Amr غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: مطلوب اكسبيرت شمعتين رنكو صعود شراء والعكس بيع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مش عارف ليه يا محمد بتحسسنى من كلامك ان التحليل الكلاسيكى انا اللى اخترعته و عشان كدا بدافع عنه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا باشا التحليل الكلاسيكى والاساسى هما اصل الفوركس .. وللأسف احنا غيبنا الناس عنه بسبب افكارنا وتجاربنا التى لم تنجح

انت بتقولى افتح ورشه و اعرض فيه حسابى
انا والله كنت بفكر فى كدا .. بس اللى مانعنى هو ضيق الوقت بسبب دراستى .. وعندما يتوفر لدى بعض الوقت باقوم بوضع بعض تحليلاتى المتواضعه فى الورش الرسميه للمنتدى

انظر مثلاً لتحليلى المتواضع اليوم لزوج
CHF-JPY

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex - عرض مشاركة واحدة - ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات الكروسات crosses ‏

وقمت بالدخول بيع وحققت من الأرتداد 80+ نقطه من الصفقتين و الحمد الله

وسأنتظر افضل المناطق للشراء كما اشارت فى التحليل

كلمه اخيره لك يامحمد : انا مش عدوك او بهاجمك .. انا نفسى بس ربنا يهدينا للطريق الصحيح سواء هنا او هناك او فى اى حته
تعالى نفكر شويه انا وانت وكل اللى بيسمعنا
دور فى أى منتدى للفوركس .. وشوف مين اللى بيحط تجارب واستارتيجيات .. هتلاقيهم ان 95% هما مبتدأين فى مجال الفوركس
وانا كنت واحد منهم و وضعت استراتيجيه وكنت فاكرها انها هى اللى هتحققلى احلامى .. وعندما اكتشف خطأى قمت بمراسله المشرفين لغلق الموضوع حتى لا يتضرر احد منها

فكل اللى عايز اوصله ليكم .. اننا ليه نمشى ورا مبتدأين .. ليه نمشى ورا ناس عمرهم مافتحوا حساب حقيقى وكسبوا منهم .. ليه دايماً عنينا بتروح للمبتدأين عشان نتعلم منهم ونعيش مع تجاربهم ونترك من له خبره اكثر مننا ؟! نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

يامحمد والله ولا انت عدوى بالعكس انا معجب بيك
بس بصراحه كلامك متناقض انا روحت للرابط وشوف الشارت بتاعك
هو الشارت كدة مفهوش مؤشرات؟؟؟؟ هو الفايبو عبارة عن ايه؟؟ والموفينج؟؟؟
وهل السعر دايما بيحترمهم؟؟؟
ولا كلها توقعات زيهم زى اى مؤشر تانى؟؟؟
عموما انا بتمنى اننا نكسب باى طريقه بس مفيش داعى للهجوم على الطرق التانيه
وفى انتظار ورشتك يا محمد
وتمنياتى لك بالتوفيق
خالص تحياتى