قديم 05-09-2010, 01:40 AM   المشاركة رقم: 20
الكاتب
santiagoo
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
santiagoo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : منير المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: اهم سؤال لكل مضارب محترف كم زارك المارجن من مرة منذ بدايتك بالمتاجرة في الفوركس ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M10000 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا زارنى المارجن 4 مرات فى سنة

اول مرة كان حسابى الحقيقى اللى انا فتحته و اتمرجن ببطا شديد جدا لانى كنت شغال بادارة رأس مال لكن مفيش صفقات ناجحة لانى كنت لسه بتعلم فكان الحساب بيتخنق بس ببطأ

و ال 3 مرات كانو على حسابات بونص و الحساب مش بيخد معايا يومين و يكون اتمرجن لانى مش معترف انى اشتغل بادارة راس مال على حساب أقل من 1000 دولار و الا يبقا تضييع وقت لما اشتغل طول الشهر و فى الاخر يطلعلى 100 دولار
عشان كده كنت بدخل بلوت كبير و يا ادبله ..يا يطير ...فى مرة دبلته و بعدين طارو كلهمنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وجهة نظرى لتحقيق الربح و توديع المارجن كول

1- اجادة المضاربة اساسا
2-حساب لا يقل عن 1000$
لو معاك اول حاجتين هتقدر تلتزم فى الثالثة
3- ادارة راس مال

و ربنا يبعد المارجن عن الجميع
انت كلامك صح وميه ميه بس انا عندى راى مختلف عنك ان لازم الحساب مش يقل عن 10000 دولار او 5000 على الاقل

عرض البوم صور santiagoo  
قديم 05-09-2010, 01:40 AM
santiagoo santiagoo غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: اهم سؤال لكل مضارب محترف كم زارك المارجن من مرة منذ بدايتك بالمتاجرة في الفوركس ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M10000 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا زارنى المارجن 4 مرات فى سنة

اول مرة كان حسابى الحقيقى اللى انا فتحته و اتمرجن ببطا شديد جدا لانى كنت شغال بادارة رأس مال لكن مفيش صفقات ناجحة لانى كنت لسه بتعلم فكان الحساب بيتخنق بس ببطأ

و ال 3 مرات كانو على حسابات بونص و الحساب مش بيخد معايا يومين و يكون اتمرجن لانى مش معترف انى اشتغل بادارة راس مال على حساب أقل من 1000 دولار و الا يبقا تضييع وقت لما اشتغل طول الشهر و فى الاخر يطلعلى 100 دولار
عشان كده كنت بدخل بلوت كبير و يا ادبله ..يا يطير ...فى مرة دبلته و بعدين طارو كلهمنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وجهة نظرى لتحقيق الربح و توديع المارجن كول

1- اجادة المضاربة اساسا
2-حساب لا يقل عن 1000$
لو معاك اول حاجتين هتقدر تلتزم فى الثالثة
3- ادارة راس مال

و ربنا يبعد المارجن عن الجميع
انت كلامك صح وميه ميه بس انا عندى راى مختلف عنك ان لازم الحساب مش يقل عن 10000 دولار او 5000 على الاقل