قديم 27-05-2013, 03:16 PM   المشاركة رقم: 89
الكاتب
اسلام ابن النيل
عضو نشيط
الصورة الرمزية اسلام ابن النيل

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : اسلام ابن النيل المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: اتريد 50% شهريا . بهدوء . اتفضل طريقتى الخاصه على حسابتى الحقيقيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryocairo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا يااستاذ اسلام واى حاجة ليها علاقة بالتحليل الرقمى او الزمن انا دايس فيها
هلا بيك يا غالى شرفنىى مرورك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة imaddima نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مشكور اخي اسلام على الطريقة فعلا طريقة ذكية شخصيا دخلت راسي واقتنعت بها وجاري التجربة. وضعت الاكسبرت على شارت اليورو او حيفتح صفقات باي على طول اليوم نجرب ونشوف
بالتوفيق ان شاء الله تجد بها الخير . ما تنسى تطلعنا على النتائج .. وما تقيم الطريقه من يوم او يومين او اسبوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer_taher22 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخ اسلام

عندى فكرة ايه رأيك لو نوقف المضاعفات عند الرابعة و نبدأ اللوت من جديد لانه يكون ببساطة يساوى شغل يوم تقريبا و نبعد عن مخاطرة المضاعفات نظرا لان ممكن اكثر من شمعة تعكس كمان ممكن تبقى المضاعفات 1-1-2-3
اخى فى الله المضاعفات هنا ما هى عدوتنا هى صديقنا العزيز .. ما تنظر الى كم مضاعفه وصلت لها . انظر كم خسر حسابك فى نهايه كل يوم . المضاعفات هنا من تصنع توان للحساب وتامنه اكثر
هى مواعيد بداية الشمعة ايه بتوقيت القاهرة مصر و ميعاد اخر دخول للشمعة
اهلا بك اخى
الساعه عشره بتوقيت القاهره
11
12
الى الساعه السابعه

ومن الاخوه من يدخل 10 ثم 10 ونصف ثم 11 . اى يدخل كل نصف ساعه

بس اخى هذه التوقيتات ما هى ثوابت . انتى افهم الطريقه والفكره ثم اعتمد الساعات التى تكون تناسبك او متفرغ بها ..

يعنى فى البدايه خالص كنت اتاجر بطريقه اخرى . ولما خطرت الفكره فى دماغى . قررت انفزها وفى نفس الوقت اظل اعمل بطريقتى عادى بحيث ما يتاثر عملى ..
كنت ادخل فقط الساعه 12 باليل وعشره الصبح و2 العصر . فقط يعنى ما كنت ادخل الا بثلاث ساعات فقط . وكان رابحه . وبعد التطوير وغيرها صرت اشتغل عليها 20 صفقه يوميا

ما اود ان اقوله لك اخى . انه ما تاخد الساعات التى شرحتها كما هى . انما اختار الساعات التى تناسب وقتك وعملك وتفرغك

التوقيع

استغفر الله العظيم واتوب اليه

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لكل عمل منظم عائد مضاعف
اخى وحبيبى فى الله . عندما تمضى ساعه . فاعلم انه قد انقضى جزىء من عمرك . لن تستطيع ان تعيده
نظم وقتك .. وخطط له
لوسمحت ممكن تجاوب نفسك على السؤال دا . انتى عايش ليه ؟ وعايز ايه من الدنيا؟ متى تكون سعيد ؟ متى تقول انك خلاص مش عايز حاجه تانى من الدنيا ؟ كيف تحقق ذلك ؟
هل تنوى ان تدعم دينك ووطنك ؟ ان كانت لديك اجابات . فتاكد انك لن تسطيع تحقيق شى بدون ان تنظم وقتك وتخطط لتحقق ما تريد وتضع جدول زمنى لذلك .

عرض البوم صور اسلام ابن النيل  
قديم 27-05-2013, 03:16 PM
اسلام ابن النيل اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: اتريد 50% شهريا . بهدوء . اتفضل طريقتى الخاصه على حسابتى الحقيقيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryocairo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا يااستاذ اسلام واى حاجة ليها علاقة بالتحليل الرقمى او الزمن انا دايس فيها
هلا بيك يا غالى شرفنىى مرورك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة imaddima نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مشكور اخي اسلام على الطريقة فعلا طريقة ذكية شخصيا دخلت راسي واقتنعت بها وجاري التجربة. وضعت الاكسبرت على شارت اليورو او حيفتح صفقات باي على طول اليوم نجرب ونشوف
بالتوفيق ان شاء الله تجد بها الخير . ما تنسى تطلعنا على النتائج .. وما تقيم الطريقه من يوم او يومين او اسبوع

اخ اسلام

عندى فكرة ايه رأيك لو نوقف المضاعفات عند الرابعة و نبدأ اللوت من جديد لانه يكون ببساطة يساوى شغل يوم تقريبا و نبعد عن مخاطرة المضاعفات نظرا لان ممكن اكثر من شمعة تعكس كمان ممكن تبقى المضاعفات 1-1-2-3
اخى فى الله المضاعفات هنا ما هى عدوتنا هى صديقنا العزيز .. ما تنظر الى كم مضاعفه وصلت لها . انظر كم خسر حسابك فى نهايه كل يوم . المضاعفات هنا من تصنع توان للحساب وتامنه اكثر
هى مواعيد بداية الشمعة ايه بتوقيت القاهرة مصر و ميعاد اخر دخول للشمعة
اهلا بك اخى
الساعه عشره بتوقيت القاهره
11
12
الى الساعه السابعه

ومن الاخوه من يدخل 10 ثم 10 ونصف ثم 11 . اى يدخل كل نصف ساعه

بس اخى هذه التوقيتات ما هى ثوابت . انتى افهم الطريقه والفكره ثم اعتمد الساعات التى تكون تناسبك او متفرغ بها ..

يعنى فى البدايه خالص كنت اتاجر بطريقه اخرى . ولما خطرت الفكره فى دماغى . قررت انفزها وفى نفس الوقت اظل اعمل بطريقتى عادى بحيث ما يتاثر عملى ..
كنت ادخل فقط الساعه 12 باليل وعشره الصبح و2 العصر . فقط يعنى ما كنت ادخل الا بثلاث ساعات فقط . وكان رابحه . وبعد التطوير وغيرها صرت اشتغل عليها 20 صفقه يوميا

ما اود ان اقوله لك اخى . انه ما تاخد الساعات التى شرحتها كما هى . انما اختار الساعات التى تناسب وقتك وعملك وتفرغك