قديم 18-06-2013, 04:51 PM   المشاركة رقم: 198
الكاتب
اسلام ابن النيل
عضو نشيط
الصورة الرمزية اسلام ابن النيل

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : اسلام ابن النيل المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: اتريد 50% شهريا . بهدوء . اتفضل طريقتى الخاصه على حسابتى الحقيقيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheko88 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حمد الله ع السلامة يامعلم
الله يسلمك يا شيكو
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shady hamza نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حمد الله على السلامة يا اسلام
معلش لى سؤال بعد اذنك حضرتك ذكرت انك اقصى حاجة 12 مضاعفة ولكن انت تدخل اقل بكثير من اللى عرضته فى الموضوع
ممكن افهم يعنى ايه حضرتك لانى مش فاهم الجئية دى بصراحة وان شاء الله نتابع كل جديد حضرتك تطرحه وخبراتك فى الموضوع ان شاء الله و ناوى اعتمد على الطريقة دى باذن الله وشكرا
الله يسلمك شادى .. ياغالى سيبك من حضرتك وزوقك العالى دا . كلنا اخوه خلى البساط احمدى .. انا لما قلت بدقل باقل من اللى عرضه فى الموضوع . كنت اقصد انى بدخل بلوت اقل يعنى فى بدايه الموضوع قلنا النقطه 10 سنت لكل 2000 دولار . انا لما بدخل بدخل فى حسابى بدخل ب10 سنت لكل 10 الاف دولار . يعنى امان اكتر طبعا الربح اقل بكتير . لكن الحمد لله انا قنوع ب10 او 15 % فى الشهر كله .
تشرفنى متابعتك . ما تعتمد الطريقه دى انتظر سوف انتزل تطبيق اخر للنظريه وقارن واللى تقتنع بيه اتوكل على الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy hanna نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بالنسبة للمتابعين للطريقة
صاحب الطريقة يترك الصفقة اما لهدف أو ستوب هل انا صحيح
يعنى ممكن تكون صفقتين عكس بعض مفتوحين لنفس الوقت أو فى نفس الأتجاة لشموع مختلفة
هل أنا صح وولا مخطىء
نعم انت صح اخى . الصفقات اليوميه ما لها اى علاقه ببعض .يعنى تفتح الصفقه فى وقتها واتركها اما يتفعل الاستوب او البروفت . واليوم التالى شوف ضربت استوب ولا بروفت وتعامل معها

طبعا عاد انت بتنفذ الامر وبتحدد استوبك وهدفك وتسيب الصفقة .وكل ساعة تفتح صفقة
يعنى مفيش صفقتين بيتفتحو فى ف وقت واحد كل ساعة بتفتح تنفذ الامر الا عليه الدور سواءبيع او شراء وملوش علاقة بالامر الا قبيله
صح كلامك تمام
يعنى لو كان عندى الساعة 10 صفقة ما جابت ولا هدف ولا ستوب وكانت من المضاعفة الثانية مثلا هل أغلقها عند اغلاق الساعة أم أتركها
بيحيث انة عندة صفقة للساعة ال11
اتركها خالص اما للهدف او الاستوب وصفقه الساعه 11 ما لها علاقه بصفقه الساعه 10

التوقيع

استغفر الله العظيم واتوب اليه

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لكل عمل منظم عائد مضاعف
اخى وحبيبى فى الله . عندما تمضى ساعه . فاعلم انه قد انقضى جزىء من عمرك . لن تستطيع ان تعيده
نظم وقتك .. وخطط له
لوسمحت ممكن تجاوب نفسك على السؤال دا . انتى عايش ليه ؟ وعايز ايه من الدنيا؟ متى تكون سعيد ؟ متى تقول انك خلاص مش عايز حاجه تانى من الدنيا ؟ كيف تحقق ذلك ؟
هل تنوى ان تدعم دينك ووطنك ؟ ان كانت لديك اجابات . فتاكد انك لن تسطيع تحقيق شى بدون ان تنظم وقتك وتخطط لتحقق ما تريد وتضع جدول زمنى لذلك .

عرض البوم صور اسلام ابن النيل  
قديم 18-06-2013, 04:51 PM
اسلام ابن النيل اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: اتريد 50% شهريا . بهدوء . اتفضل طريقتى الخاصه على حسابتى الحقيقيه

حمد الله ع السلامة يامعلم
الله يسلمك يا شيكو
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shady hamza نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حمد الله على السلامة يا اسلام
معلش لى سؤال بعد اذنك حضرتك ذكرت انك اقصى حاجة 12 مضاعفة ولكن انت تدخل اقل بكثير من اللى عرضته فى الموضوع
ممكن افهم يعنى ايه حضرتك لانى مش فاهم الجئية دى بصراحة وان شاء الله نتابع كل جديد حضرتك تطرحه وخبراتك فى الموضوع ان شاء الله و ناوى اعتمد على الطريقة دى باذن الله وشكرا
الله يسلمك شادى .. ياغالى سيبك من حضرتك وزوقك العالى دا . كلنا اخوه خلى البساط احمدى .. انا لما قلت بدقل باقل من اللى عرضه فى الموضوع . كنت اقصد انى بدخل بلوت اقل يعنى فى بدايه الموضوع قلنا النقطه 10 سنت لكل 2000 دولار . انا لما بدخل بدخل فى حسابى بدخل ب10 سنت لكل 10 الاف دولار . يعنى امان اكتر طبعا الربح اقل بكتير . لكن الحمد لله انا قنوع ب10 او 15 % فى الشهر كله .
تشرفنى متابعتك . ما تعتمد الطريقه دى انتظر سوف انتزل تطبيق اخر للنظريه وقارن واللى تقتنع بيه اتوكل على الله

بالنسبة للمتابعين للطريقة
صاحب الطريقة يترك الصفقة اما لهدف أو ستوب هل انا صحيح
يعنى ممكن تكون صفقتين عكس بعض مفتوحين لنفس الوقت أو فى نفس الأتجاة لشموع مختلفة
هل أنا صح وولا مخطىء
نعم انت صح اخى . الصفقات اليوميه ما لها اى علاقه ببعض .يعنى تفتح الصفقه فى وقتها واتركها اما يتفعل الاستوب او البروفت . واليوم التالى شوف ضربت استوب ولا بروفت وتعامل معها

طبعا عاد انت بتنفذ الامر وبتحدد استوبك وهدفك وتسيب الصفقة .وكل ساعة تفتح صفقة
يعنى مفيش صفقتين بيتفتحو فى ف وقت واحد كل ساعة بتفتح تنفذ الامر الا عليه الدور سواءبيع او شراء وملوش علاقة بالامر الا قبيله
صح كلامك تمام
يعنى لو كان عندى الساعة 10 صفقة ما جابت ولا هدف ولا ستوب وكانت من المضاعفة الثانية مثلا هل أغلقها عند اغلاق الساعة أم أتركها
بيحيث انة عندة صفقة للساعة ال11
اتركها خالص اما للهدف او الاستوب وصفقه الساعه 11 ما لها علاقه بصفقه الساعه 10