الموضوع: ورشة الاشموكو
قديم 21-06-2013, 05:38 PM   المشاركة رقم: 191
الكاتب
ahmed soka
عضو نشيط
الصورة الرمزية ahmed soka

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed soka غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : خالوود المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ورشة الاشموكو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالوود نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اقول لك وهذه حقيقة ملموسة يمكن ان اعطيك عناوين ناس اتبعت ما علمتها، لقد اصبحوا اغنياء والحمد لله.
اللهم اجعلني سببا لما فيه خير لكل الناس.
والله يا استاذي انا خبرتي في الفوركس ف ان شاء الله بعد شهرين هتكمل السنه وجربت جميع الطرق بس استريحت جدا للايشيموكو وخلصت الدروس اللي حضرتك اشرت اليها للاستاذ شريف وكمان للاستاذ محمد عبدالرحمن من منتدي الجيران واتمني ان استمر اتعلم في هذا النظام ... وانا بحاول ادمج حاجه معاه حاليا وان شاء الله اول ما اجربها هعرضها علي حضرتك تقولي ايه رايك .. وبرضه عاوز كل يوم معلومه جديده وان شاء ربنا يقدرني واجمعهم كلهم في كتاب واحد وعقبال ما يخلص الكتاب تكون اسرار حضرتك في هذا النظام خلصت خلاص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed soka ; 21-06-2013 الساعة 05:40 PM سبب آخر: كلمة خاطئه
عرض البوم صور ahmed soka  
قديم 21-06-2013, 05:38 PM
ahmed soka ahmed soka غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ورشة الاشموكو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالوود نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اقول لك وهذه حقيقة ملموسة يمكن ان اعطيك عناوين ناس اتبعت ما علمتها، لقد اصبحوا اغنياء والحمد لله.
اللهم اجعلني سببا لما فيه خير لكل الناس.
والله يا استاذي انا خبرتي في الفوركس ف ان شاء الله بعد شهرين هتكمل السنه وجربت جميع الطرق بس استريحت جدا للايشيموكو وخلصت الدروس اللي حضرتك اشرت اليها للاستاذ شريف وكمان للاستاذ محمد عبدالرحمن من منتدي الجيران واتمني ان استمر اتعلم في هذا النظام ... وانا بحاول ادمج حاجه معاه حاليا وان شاء الله اول ما اجربها هعرضها علي حضرتك تقولي ايه رايك .. وبرضه عاوز كل يوم معلومه جديده وان شاء ربنا يقدرني واجمعهم كلهم في كتاب واحد وعقبال ما يخلص الكتاب تكون اسرار حضرتك في هذا النظام خلصت خلاص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed soka ; 21-06-2013 الساعة 05:40 PM. سبب آخر: كلمة خاطئه