قديم 15-11-2013, 02:57 PM   المشاركة رقم: 311
الكاتب
forex we trading
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
forex we trading غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : WaQQaD المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: اكسبيرت مجرب لأكثر من 3 شهور (هديتي لكم)...!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين الصائغ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تفضل هذه نسخة اعمل عليها تجارب منذ ايام مع ملف اعدادات تخص زوج الاسترالي نيوزلندي شارت ال 5 دقائق من الاخ الكريم حسام الصاوي

انا شغلت الاعدادات المرفقة على زوج الاسترالي ين واليورو ين والسويسري ين ولم اشغله على الاسترالي نيوزلندي (لكبر السبريد في منصتي على هذا الزوج) والنتائج عندي ايجابية وافضل النتائج كانت على الاسترالي ين بوضوح

النتيجة عندي كانت ارتفاع الحساب الوهمي والذي كان برصيد 500$ وبداية العمل كانت في 21-10-2013 الى ما تراه في الصورة التالية

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

مشكور والله بس عندي كام سؤال من فضلك هي النسخة دي بتعمل على ال 3 عملت فقط ولا ممكن اشغلها على أي عملة أنا عايزها لأن في نسخة بتشتغل على 11 عملة ؟
سؤال آخر هي النسخة دي ملهاش ملف SET لأن النسخة اللي حضرتك أرفقتها مفيش فيها ملفات set
سؤال اخيييير هل أعمل على اعداداتها الافتراضية ؟ وماهو افضل فريم

عرض البوم صور forex we trading  
قديم 15-11-2013, 02:57 PM
forex we trading forex we trading غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: اكسبيرت مجرب لأكثر من 3 شهور (هديتي لكم)...!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين الصائغ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تفضل هذه نسخة اعمل عليها تجارب منذ ايام مع ملف اعدادات تخص زوج الاسترالي نيوزلندي شارت ال 5 دقائق من الاخ الكريم حسام الصاوي

انا شغلت الاعدادات المرفقة على زوج الاسترالي ين واليورو ين والسويسري ين ولم اشغله على الاسترالي نيوزلندي (لكبر السبريد في منصتي على هذا الزوج) والنتائج عندي ايجابية وافضل النتائج كانت على الاسترالي ين بوضوح

النتيجة عندي كانت ارتفاع الحساب الوهمي والذي كان برصيد 500$ وبداية العمل كانت في 21-10-2013 الى ما تراه في الصورة التالية

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

مشكور والله بس عندي كام سؤال من فضلك هي النسخة دي بتعمل على ال 3 عملت فقط ولا ممكن اشغلها على أي عملة أنا عايزها لأن في نسخة بتشتغل على 11 عملة ؟
سؤال آخر هي النسخة دي ملهاش ملف SET لأن النسخة اللي حضرتك أرفقتها مفيش فيها ملفات set
سؤال اخيييير هل أعمل على اعداداتها الافتراضية ؟ وماهو افضل فريم