قديم 05-12-2013, 08:47 AM   المشاركة رقم: 1251
الكاتب
Hosni Elshobaki
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Hosni Elshobaki غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bob_bob_bob المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: ورشـــــــــة المبتدئيــــن بتعديل و خبرة المحترفيـــن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نادر حلفا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حبيبي يا صفوت عارف انا حاليا بقيت لا اؤمن بشيتات الاكسل والكلام دا
لانو كلام ثيورتكال (حقق 20 نقطة في اليوم والتزم ستوصل الي المليون بعد سنة)
لما تجي للتطبيق العملي الامور دي كلها بتنساها

ف انت سيبك من الحاجات دي واشتري لك كراسة صغيرة كدا وتاجر علي الديمو وسجل ارباحك وخسايرك كل اسبوع او كل يوم لغاية ما توصل الي نتيجة ترضيك
ماهو انت مش واخد بالك انا قصدى ايه..
الاستراتيجيه هدفها 30 نقطه فى كل صفقه..وده اللى انا بنفذه بقالى شهر تقريبا والحمدلله محقق نتايج حلوه جدا..
ملف الاكسيل ده فايدته فى انه محددلك حجم اللوتات..هى ادارة راس مال قويه وذكيه جدا..مش دخول عشوائى بأى لوتات وتطلع بأى ارباح او خسائر وخلاص..انت عارف هتدخل بكام وهدفك كام..
مشكلة التشجيع اللى انا كنت بتكلم فيها كان قصدى بيها الالتزام..لأنى لوحدى مش هلتزم..زى ما انت بتقول..بتنسى اللى فى الملف وبتدخل عشوائى بأى لوتات وخلاص..
انا بقالى فتره شغال على أهداف 30 نقطه بس..وعندى الاستراتيجيه اللى بتساعدنى للحصول على 30 نقطه بسهوله..ونتايجها حلوه جدا الحمدلله..

عرض البوم صور Hosni Elshobaki  
قديم 05-12-2013, 08:47 AM
Hosni Elshobaki Hosni Elshobaki غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ورشـــــــــة المبتدئيــــن بتعديل و خبرة المحترفيـــن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نادر حلفا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حبيبي يا صفوت عارف انا حاليا بقيت لا اؤمن بشيتات الاكسل والكلام دا
لانو كلام ثيورتكال (حقق 20 نقطة في اليوم والتزم ستوصل الي المليون بعد سنة)
لما تجي للتطبيق العملي الامور دي كلها بتنساها

ف انت سيبك من الحاجات دي واشتري لك كراسة صغيرة كدا وتاجر علي الديمو وسجل ارباحك وخسايرك كل اسبوع او كل يوم لغاية ما توصل الي نتيجة ترضيك
ماهو انت مش واخد بالك انا قصدى ايه..
الاستراتيجيه هدفها 30 نقطه فى كل صفقه..وده اللى انا بنفذه بقالى شهر تقريبا والحمدلله محقق نتايج حلوه جدا..
ملف الاكسيل ده فايدته فى انه محددلك حجم اللوتات..هى ادارة راس مال قويه وذكيه جدا..مش دخول عشوائى بأى لوتات وتطلع بأى ارباح او خسائر وخلاص..انت عارف هتدخل بكام وهدفك كام..
مشكلة التشجيع اللى انا كنت بتكلم فيها كان قصدى بيها الالتزام..لأنى لوحدى مش هلتزم..زى ما انت بتقول..بتنسى اللى فى الملف وبتدخل عشوائى بأى لوتات وخلاص..
انا بقالى فتره شغال على أهداف 30 نقطه بس..وعندى الاستراتيجيه اللى بتساعدنى للحصول على 30 نقطه بسهوله..ونتايجها حلوه جدا الحمدلله..