قديم 16-12-2013, 07:31 PM   المشاركة رقم: 8402
الكاتب
مملكة الجروح
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مملكة الجروح غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة monewadea نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا شفت الاول مكسب 35 دولار بس انا سبتها لانى كنت عاوز اشوف ايه اللى هيحصل وبعدين شفت هذه الخساره العائمه
انا اللى بدور عليه مش ان انا اقفل اول ما اشوف الموجب انا من وجهه نظرى ان احنا شفنا مكاسب كبيره نعم بس احنا مشفناش لو السعر قلب علينا ايه اللى ممكن نعمله
انا لا اطلب منك ان تغلق اول ما ترى الموجب
ولكن ان تضع باسكت بروفت مناسب لحسابك
يعني لو حسابك 1000 دولار ووضعت باسكت بروفت 200 دولار فتوقع ان الصفقات ستفتح بكثرة وتظهر لك خسارة عائمة كبيرة جدا وممكن الكول مارجن
لكي تسيطر على عدم فتح صفقات كثيرة يجب ان تضع باسكت بروفت مناسب لقيمة البالنس عندك والا ستكثر الصفقات ومعها تكثر الخسارة العائمة

عرض البوم صور مملكة الجروح  
قديم 16-12-2013, 07:31 PM
مملكة الجروح مملكة الجروح غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة monewadea نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا شفت الاول مكسب 35 دولار بس انا سبتها لانى كنت عاوز اشوف ايه اللى هيحصل وبعدين شفت هذه الخساره العائمه
انا اللى بدور عليه مش ان انا اقفل اول ما اشوف الموجب انا من وجهه نظرى ان احنا شفنا مكاسب كبيره نعم بس احنا مشفناش لو السعر قلب علينا ايه اللى ممكن نعمله
انا لا اطلب منك ان تغلق اول ما ترى الموجب
ولكن ان تضع باسكت بروفت مناسب لحسابك
يعني لو حسابك 1000 دولار ووضعت باسكت بروفت 200 دولار فتوقع ان الصفقات ستفتح بكثرة وتظهر لك خسارة عائمة كبيرة جدا وممكن الكول مارجن
لكي تسيطر على عدم فتح صفقات كثيرة يجب ان تضع باسكت بروفت مناسب لقيمة البالنس عندك والا ستكثر الصفقات ومعها تكثر الخسارة العائمة