قديم 28-12-2013, 02:25 AM   المشاركة رقم: 11
الكاتب
mazoo
عضو جديد
الصورة الرمزية mazoo

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mazoo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : mazoo المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: الاستراتجى الاكثر شهره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العوامى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

،،،اخى الكريم،،،

،،،انا لا اقوم بفك اى مؤشر او اكسبيرت لانه ليس ملكا لى وتلك تعتبر جريمة يعاقب عليها قانون حماية الملكية الفكرية،،،

،،،نصيحة منى لاتتعب نفسك فى تلك الاستراتيجية لان التعليقات كلها ضدها فى المنتديات الاجنبية ومعظم التعليقات تقول ان المؤشرات تعيد رسم نفسها،،،
شكرا اخى الكريم العوامى بس هو دا اللى كنت لازم اعرفه انها فعلا تعيد رسم نفسها ام لا
وانا لو كنت اعرف ايه هيا المؤشرات كنت حاولت تركيبها ولو كنت اعرف ما هيا فكرتها وما مقدار مصدقايتها ما كنت بحثت عنها
ولاكن اللى شدنى ليها الفديو ثانيا لاقيت كتير فى المنتدايات يبحثون عنها فا توقعت انها قويه
ولاكن الحمد لله انك موجود عندنا وافادك الله

التوقيع

ربنا اتنا فى الدنيا حسنه وفى الاخره حسنه وقنا عذاب النار
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور mazoo  
قديم 28-12-2013, 02:25 AM
mazoo mazoo غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: الاستراتجى الاكثر شهره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العوامى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

،،،اخى الكريم،،،

،،،انا لا اقوم بفك اى مؤشر او اكسبيرت لانه ليس ملكا لى وتلك تعتبر جريمة يعاقب عليها قانون حماية الملكية الفكرية،،،

،،،نصيحة منى لاتتعب نفسك فى تلك الاستراتيجية لان التعليقات كلها ضدها فى المنتديات الاجنبية ومعظم التعليقات تقول ان المؤشرات تعيد رسم نفسها،،،
شكرا اخى الكريم العوامى بس هو دا اللى كنت لازم اعرفه انها فعلا تعيد رسم نفسها ام لا
وانا لو كنت اعرف ايه هيا المؤشرات كنت حاولت تركيبها ولو كنت اعرف ما هيا فكرتها وما مقدار مصدقايتها ما كنت بحثت عنها
ولاكن اللى شدنى ليها الفديو ثانيا لاقيت كتير فى المنتدايات يبحثون عنها فا توقعت انها قويه
ولاكن الحمد لله انك موجود عندنا وافادك الله