قديم 31-01-2014, 03:09 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
InViSiBlE
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
InViSiBlE غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : momobanker المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: بنك Skrill و صافى طلب التخويل المطلوب...

بالعكس يا باشا المونى بوكرز من اصدق البنوك فى التعامل ، و ده يبرر اجراءاته التعسفية فى بعض الامور للبعد عن اى شبهات مالية
الدعم بيحتاج من يومين ل 3 على ما اتذكر عشان يرد على استفسارك ، و انا اتعاملت معاهم قبل كده و خلصولى كل حاجة بسهولة

بالنسبة للخصم مش عارف فى حالتك بيبقى ايه الموضوع ، بس انا اخر مرة سحبت على الحساب البنكى كان مخصوم من المبلغ الصافى 8 دولار عمولة البنك ... مفيش عمولات بتتخصم من البوكرز غير اللى بتبقى موضحة على الموقع و انت بتطلب طلب السحب

بالتوفيق

عرض البوم صور InViSiBlE  
قديم 31-01-2014, 03:09 PM
InViSiBlE InViSiBlE غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: بنك Skrill و صافى طلب التخويل المطلوب...

بالعكس يا باشا المونى بوكرز من اصدق البنوك فى التعامل ، و ده يبرر اجراءاته التعسفية فى بعض الامور للبعد عن اى شبهات مالية
الدعم بيحتاج من يومين ل 3 على ما اتذكر عشان يرد على استفسارك ، و انا اتعاملت معاهم قبل كده و خلصولى كل حاجة بسهولة

بالنسبة للخصم مش عارف فى حالتك بيبقى ايه الموضوع ، بس انا اخر مرة سحبت على الحساب البنكى كان مخصوم من المبلغ الصافى 8 دولار عمولة البنك ... مفيش عمولات بتتخصم من البوكرز غير اللى بتبقى موضحة على الموقع و انت بتطلب طلب السحب

بالتوفيق