قديم 27-05-2010, 11:24 PM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
مصطفي عماشة
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مصطفي عماشة غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : khaled al zahher المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: الـفــوركــــــســطـــنـــطـــاويــــة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يمكن انا مش من طنطا بس انا بتواجد في طنطا كتير بسبب دراستي هناك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وياريت لو اي حد يحب اننا نتقابل يكلمني او يراسلني
باذن الله بكون موجود بطنطا يوم 29/5 ويوم 5/6 ويوم 12/6 ويوم 19/6 ويوم 26/6 ياريت لو اي حد يحب نتعرف او نتقابل هناك يراسلني او يكلمني علي الموبايل .
وكمان لو حد من ميت غمر انا بكون متواجد هناك برده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة في نفس الايام دي او قبلها بيوم باذن الله .
وطبعا انا اتشرف لو عرفت اتقابل مع استاذي القاضل الاستاذ سامي للمرة التانية ( وانا بعتبرها الاولي لان المرة اللي فاتت ما كملناش 5 دقايق بصراحة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة )

التوقيع

الأحرار يؤمنون بمن معه الحق .. والعبيد يؤمنون بمن معه القوة .. فلا تتعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً .. ودفاع العبيد عن الجلاد دائماً.

عرض البوم صور مصطفي عماشة  
قديم 27-05-2010, 11:24 PM
مصطفي عماشة مصطفي عماشة غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: الـفــوركــــــســطـــنـــطـــاويــــة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يمكن انا مش من طنطا بس انا بتواجد في طنطا كتير بسبب دراستي هناك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وياريت لو اي حد يحب اننا نتقابل يكلمني او يراسلني
باذن الله بكون موجود بطنطا يوم 29/5 ويوم 5/6 ويوم 12/6 ويوم 19/6 ويوم 26/6 ياريت لو اي حد يحب نتعرف او نتقابل هناك يراسلني او يكلمني علي الموبايل .
وكمان لو حد من ميت غمر انا بكون متواجد هناك برده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة في نفس الايام دي او قبلها بيوم باذن الله .
وطبعا انا اتشرف لو عرفت اتقابل مع استاذي القاضل الاستاذ سامي للمرة التانية ( وانا بعتبرها الاولي لان المرة اللي فاتت ما كملناش 5 دقايق بصراحة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة )