قديم 09-04-2014, 04:32 PM   المشاركة رقم: 9
الكاتب
سكالبر
عضو جديد
الصورة الرمزية سكالبر

البيانات

الإتصالات
الحالة:
سكالبر غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : sal_moh85 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: يرجى من الساده الخبراء تحليل هذه الاستراتيجيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hani945 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أنا بحثت عنها من شوية ولقيتها هنا فى الرابط ده
Kumaresan Trading System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-free forex trading signals and FX Forecast

انا شفت اللينك بتاعها بس الشرح بتاعها مختلف عن شرح صاحب السيستم بس يا باشا انا مقدرتش افهم كل شروط الاستراتيجية بسبب اللغة بس اللي فهمتة منها وجربتة ان لازم يتطلع العلامة الصفرا والاتنين موفنج ار اس اي يغيروا لونهم ويقطعوا بعض ده اسلوب وفي حاجة تانية انك هتلاقي خطين بيطلعوا الساعة 8 الصبح والساعة 1 دول بيحددوا المنطقة السعرية سوا بكسرها او بارتداد منها حاول تلاقي اللينك الاصلي بتاعها ولو عرفت تترجمة كويس هتفهمها كويس ده غير ان في جدول تحت بيبين اتجاه السعر علي حسب لون العملة للاسف انا مش لاقي اللينك الاصلي بتاعها هحاول ادور علي الملف بتاع الشرح جايز حد يقدر يترجمة كامل

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور سكالبر  
قديم 09-04-2014, 04:32 PM
سكالبر سكالبر غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: يرجى من الساده الخبراء تحليل هذه الاستراتيجيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hani945 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أنا بحثت عنها من شوية ولقيتها هنا فى الرابط ده
Kumaresan Trading System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-free forex trading signals and FX Forecast

انا شفت اللينك بتاعها بس الشرح بتاعها مختلف عن شرح صاحب السيستم بس يا باشا انا مقدرتش افهم كل شروط الاستراتيجية بسبب اللغة بس اللي فهمتة منها وجربتة ان لازم يتطلع العلامة الصفرا والاتنين موفنج ار اس اي يغيروا لونهم ويقطعوا بعض ده اسلوب وفي حاجة تانية انك هتلاقي خطين بيطلعوا الساعة 8 الصبح والساعة 1 دول بيحددوا المنطقة السعرية سوا بكسرها او بارتداد منها حاول تلاقي اللينك الاصلي بتاعها ولو عرفت تترجمة كويس هتفهمها كويس ده غير ان في جدول تحت بيبين اتجاه السعر علي حسب لون العملة للاسف انا مش لاقي اللينك الاصلي بتاعها هحاول ادور علي الملف بتاع الشرح جايز حد يقدر يترجمة كامل