قديم 17-10-2010, 08:32 PM   المشاركة رقم: 982
الكاتب
احمد فهمى
عضو جديد
الصورة الرمزية احمد فهمى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
احمد فهمى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : darkoon2001 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkoon2001 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طبعا انا عارف ان فى ناس كتيرة زعلانه منى علشان غايب بقالى كتير بس سامحونى لان كنت فى مطحنة الشغل والمصالح الحكوميه وما ادراك ما المصالح الحكومية
علشان اخلص ورقة الف مصر كلها بس الحمد لله ربنا تمهالى على خير وان شاء الله انا معاكو من الاسبوع دا نركز فى الورشة تانى
رغم انى ملاحظ ان الناس ما شاء الله عامله شغل ولا الحج فيبوناتشى نفسو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وانا بشكركم جدا جدا على مجهودكم الخرافى فى الورشة وكمان انتو بقيتو اصحاب الورشة ودى اجمل ما فى الموضوع
سامحونى لو مش هراجع الشارتات اللى فاتت لان الموضوع هيبقى ملخبط ومرهق اكتر من الازم فبأذن الله ربنا طبعا معانا
ثم انا تحت امركو فى كل الشارتات والسوق القادم بتاعنا ان شاء الله
تحياتى ووحشتونى جدا جدا جدا

حمدلله على السلامه يا ريس نورت الورشه

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور احمد فهمى  
قديم 17-10-2010, 08:32 PM
احمد فهمى احمد فهمى غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkoon2001 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طبعا انا عارف ان فى ناس كتيرة زعلانه منى علشان غايب بقالى كتير بس سامحونى لان كنت فى مطحنة الشغل والمصالح الحكوميه وما ادراك ما المصالح الحكومية
علشان اخلص ورقة الف مصر كلها بس الحمد لله ربنا تمهالى على خير وان شاء الله انا معاكو من الاسبوع دا نركز فى الورشة تانى
رغم انى ملاحظ ان الناس ما شاء الله عامله شغل ولا الحج فيبوناتشى نفسو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وانا بشكركم جدا جدا على مجهودكم الخرافى فى الورشة وكمان انتو بقيتو اصحاب الورشة ودى اجمل ما فى الموضوع
سامحونى لو مش هراجع الشارتات اللى فاتت لان الموضوع هيبقى ملخبط ومرهق اكتر من الازم فبأذن الله ربنا طبعا معانا
ثم انا تحت امركو فى كل الشارتات والسوق القادم بتاعنا ان شاء الله
تحياتى ووحشتونى جدا جدا جدا

حمدلله على السلامه يا ريس نورت الورشه

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة