قديم 15-11-2014, 10:26 AM   المشاركة رقم: 20
الكاتب
ahmed osama 2
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed osama 2 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ahmed osama 2 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: احذروا من شركة اكسنس فقد بدات بالتلاعب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا كطرف خارجي في الموضوع

الشركة هي من عليها الحق ، انا لو جيتك بعد سنه بدي حقي لازم اخذ حقي
لا يوجد علاقه بالوقت في المشكلة
لو الشركة حدث عندها مشكلة لازم تعوض العميل عن خسارته حتى لو بعد سنه مش شهر

يا استاذ معاذ فيه نقطة كمان ,, الاستاذ عمر بيقول ان المنصة توقفت دقيقة او دقيقة ونص فى حين ان الحقيقة ان المنصة استمرت متوقفة اكتر من ساعة ونص الى ساعتين وحضرتك تقدر تتاكد من ده بنفسك لو راجعت التعليقات المحذوفة من موضوع مشاكل الشركة بوم 11/9 هتتاكد من ده بنفسك . غير كده انا ارستلتهم فى الفيد باك كل المعلومات و logs الصفقة كمان بالرغم من انى واجهتصعوبة كبيرة فى الحصول عليه وسالت ناس كتير جدا على ما توصلتله ومحدش كان يعرف اى حاجة عنه بس الحمد لله وصلتله واضفته للشكوى ,, والغريب بقى ان رد الشركة اصلا بيقول ان المنصة لم تتعطل فى اى وقت فى حين ان الاستاذ عمر معترف انها توقفت مع انه بيقول دقيقة او دقيقة ونص وده مش حقيقى وانا ذكرتلك طريقة تتاكد منها بنفسك ان التوقف كانت من ساعة ونص لساعتين

عرض البوم صور ahmed osama 2  
قديم 15-11-2014, 10:26 AM
ahmed osama 2 ahmed osama 2 غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: احذروا من شركة اكسنس فقد بدات بالتلاعب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا كطرف خارجي في الموضوع

الشركة هي من عليها الحق ، انا لو جيتك بعد سنه بدي حقي لازم اخذ حقي
لا يوجد علاقه بالوقت في المشكلة
لو الشركة حدث عندها مشكلة لازم تعوض العميل عن خسارته حتى لو بعد سنه مش شهر

يا استاذ معاذ فيه نقطة كمان ,, الاستاذ عمر بيقول ان المنصة توقفت دقيقة او دقيقة ونص فى حين ان الحقيقة ان المنصة استمرت متوقفة اكتر من ساعة ونص الى ساعتين وحضرتك تقدر تتاكد من ده بنفسك لو راجعت التعليقات المحذوفة من موضوع مشاكل الشركة بوم 11/9 هتتاكد من ده بنفسك . غير كده انا ارستلتهم فى الفيد باك كل المعلومات و logs الصفقة كمان بالرغم من انى واجهتصعوبة كبيرة فى الحصول عليه وسالت ناس كتير جدا على ما توصلتله ومحدش كان يعرف اى حاجة عنه بس الحمد لله وصلتله واضفته للشكوى ,, والغريب بقى ان رد الشركة اصلا بيقول ان المنصة لم تتعطل فى اى وقت فى حين ان الاستاذ عمر معترف انها توقفت مع انه بيقول دقيقة او دقيقة ونص وده مش حقيقى وانا ذكرتلك طريقة تتاكد منها بنفسك ان التوقف كانت من ساعة ونص لساعتين