قديم 22-11-2014, 08:51 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
FxMillionaire
عضو نشيط
الصورة الرمزية FxMillionaire

البيانات

الإتصالات
الحالة:
FxMillionaire غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : unknown المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: الايام بيننا FXDD سوف تواجة مصير Fxsol

أنا عميل حالي في FXDD و ليا فترة معهم بس مش كبيرة قوي يعني مكملتش سنة كل الي اقدر اقوله انها شركة كويسة في حاجات و سيئة في حاجات تانية

انا حاليا لما بقارن بينهم و بين شركات تانية بلاقي ان السيستم الي ماشيين بيه بطئ جدا و كمان عدم تحديثهم للتكنولوجيا الخاصة بموقعهم حيث يأخذ الايداع من 24 ساعة الى 48 ساعة بالرغم ان معظم الشركات حاليا طورت نفسها و ادخلت خدمة الايداع و السحب الفوري

ثاني نقطة عندي ملاحظة عليهم تعليق منصاتهم كما ذكرت و البطئ الي نشوفه خاصة وقت الاخبار

ثالث نقطة في بطئ ملاحظ في الدعم الفني

الشركة بكل امانه محتاجة تطوير قوي لموقعها و نظامها و سياستها و اتمنى فعلا ان تتطور كما حال باقي الشركات حاليا.

التوقيع

اللهم عفوك و رضاك و توفيقك

Forex is my World

عرض البوم صور FxMillionaire  
قديم 22-11-2014, 08:51 PM
FxMillionaire FxMillionaire غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: الايام بيننا FXDD سوف تواجة مصير Fxsol

أنا عميل حالي في FXDD و ليا فترة معهم بس مش كبيرة قوي يعني مكملتش سنة كل الي اقدر اقوله انها شركة كويسة في حاجات و سيئة في حاجات تانية

انا حاليا لما بقارن بينهم و بين شركات تانية بلاقي ان السيستم الي ماشيين بيه بطئ جدا و كمان عدم تحديثهم للتكنولوجيا الخاصة بموقعهم حيث يأخذ الايداع من 24 ساعة الى 48 ساعة بالرغم ان معظم الشركات حاليا طورت نفسها و ادخلت خدمة الايداع و السحب الفوري

ثاني نقطة عندي ملاحظة عليهم تعليق منصاتهم كما ذكرت و البطئ الي نشوفه خاصة وقت الاخبار

ثالث نقطة في بطئ ملاحظ في الدعم الفني

الشركة بكل امانه محتاجة تطوير قوي لموقعها و نظامها و سياستها و اتمنى فعلا ان تتطور كما حال باقي الشركات حاليا.