قديم 01-12-2014, 02:59 PM   المشاركة رقم: 43
الكاتب
YACOUTI
عضو جديد
الصورة الرمزية YACOUTI

البيانات

الإتصالات
الحالة:
YACOUTI غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : YACOUTI المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: ==== تمتعوا بجمع الدولارات قبل حذف الموضوع ====

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد سلمان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخي سعيد تم تجربه اخر الاكسبيرت على 3 عملات بنفس اعدادات اليورو دولار والدخول بنسبه 30% من الحساب طبعا اختبار قاس انا طبعي كذا اذا صمد في الاختبار بكون جيد لاكن الاكسبيرت لم يصمد ياخد صفقات عكسيه وهذه النتيجه شوف الشارت من حساب 3000 دولار اقل من 1500 يعني نصف الحساب وهو الان متمرجن

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
30% من الحساب انت عيزنى اخرج ليك من الحاسوب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة شوف اخى سلمان الاكسبيرت بيعوض ليك كل الى راح وزيادة كمان بس لازمك فترة مش يوم او يومين الاكسبيرت للمسافات الطويلة 2 - عن نفسى دائماا 1% الى 10% الى اشتغل بيها فى كل الاكسبيرتات تقريبا حتى لو كاان الاكسبيرت بيجب البلاين مش الملايير نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

good luck

عرض البوم صور YACOUTI  
قديم 01-12-2014, 02:59 PM
YACOUTI YACOUTI غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ==== تمتعوا بجمع الدولارات قبل حذف الموضوع ====

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد سلمان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخي سعيد تم تجربه اخر الاكسبيرت على 3 عملات بنفس اعدادات اليورو دولار والدخول بنسبه 30% من الحساب طبعا اختبار قاس انا طبعي كذا اذا صمد في الاختبار بكون جيد لاكن الاكسبيرت لم يصمد ياخد صفقات عكسيه وهذه النتيجه شوف الشارت من حساب 3000 دولار اقل من 1500 يعني نصف الحساب وهو الان متمرجن

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
30% من الحساب انت عيزنى اخرج ليك من الحاسوب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة شوف اخى سلمان الاكسبيرت بيعوض ليك كل الى راح وزيادة كمان بس لازمك فترة مش يوم او يومين الاكسبيرت للمسافات الطويلة 2 - عن نفسى دائماا 1% الى 10% الى اشتغل بيها فى كل الاكسبيرتات تقريبا حتى لو كاان الاكسبيرت بيجب البلاين مش الملايير نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

good luck