قديم 13-05-2015, 12:51 AM   المشاركة رقم: 554
الكاتب
Ahmed Mohamed Said
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ahmed Mohamed Said غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : MR_KHALEDBADRY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: رحلة من 200$ الى 5000 $ فى 90 يوم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_KHALEDBADRY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا اخى احمد
معلش بقى لما الشركة توقف المنصة فى صفقاتك
انا حقولك مثال صغير انت ملاحظ ان الصفقة المفتوحة دى وصلت لسعر قريب من فتح الصفقة النهاردة قبل الخبر بدقايق ما سألتش نفسك ليه انا ما قفلتش الصفقة دى وانا عارف ان السعر حيصعد بعد الاخبار علشان الاسترلينى كان صاعد النهاردة
علشان كدا انا سايب الصفقة دى للحظ
انا بصراحه مش متابع معاك الصفقات نفسها لانى الوقت ضيق بالنسبالى بمتحن اليومين دول بس حاول تتمالك اعصابك حتى لو الشركه استهبلت شويه و اعتبر نفسك حتى لسه فى الاسبوع التانى او التالت و امشى على الخطه من جديد حرام تضيع وقت و مجهودك ده على الفاضى و شوف هتدى لكام واحد فى المنتدى دفعه معنويه غير ان ده فى المقام الاول برضو هيعود عليك بالنغع برضو ربنا يوفقك يارب تكون تفهمت كلامى

عرض البوم صور Ahmed Mohamed Said  
قديم 13-05-2015, 12:51 AM
Ahmed Mohamed Said Ahmed Mohamed Said غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: رحلة من 200$ الى 5000 $ فى 90 يوم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_KHALEDBADRY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا اخى احمد
معلش بقى لما الشركة توقف المنصة فى صفقاتك
انا حقولك مثال صغير انت ملاحظ ان الصفقة المفتوحة دى وصلت لسعر قريب من فتح الصفقة النهاردة قبل الخبر بدقايق ما سألتش نفسك ليه انا ما قفلتش الصفقة دى وانا عارف ان السعر حيصعد بعد الاخبار علشان الاسترلينى كان صاعد النهاردة
علشان كدا انا سايب الصفقة دى للحظ
انا بصراحه مش متابع معاك الصفقات نفسها لانى الوقت ضيق بالنسبالى بمتحن اليومين دول بس حاول تتمالك اعصابك حتى لو الشركه استهبلت شويه و اعتبر نفسك حتى لسه فى الاسبوع التانى او التالت و امشى على الخطه من جديد حرام تضيع وقت و مجهودك ده على الفاضى و شوف هتدى لكام واحد فى المنتدى دفعه معنويه غير ان ده فى المقام الاول برضو هيعود عليك بالنغع برضو ربنا يوفقك يارب تكون تفهمت كلامى