قديم 25-05-2015, 10:27 AM   المشاركة رقم: 23
الكاتب
HibaForex
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
HibaForex غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : giver55 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: شركة :: CM Trading نصابه

انه ليس من اخلاق المسلم الاشهار برزق مسلم اخر دون اثباتات
انا مع الاخ الذي قال ان الموظفة لم تخطئ بطلبها اضافة المال للمحافظة على حسابك
وعلى ما اعتقد اخي انت الشخص الذي كتب في المنتديات كم انت راضي من هذه الشركة وكم هي معاملتهم حسنة معك وانهم حاصلين على 4 نجوم في البيس ارمي؟
فعن اي مصداقية نتكلم هنا؟ انت من دافع عن هذه الشركة منذ اقل من شهر.. هل لأنك خسرت معهم اصبحت تذم بهم وتريد استرجاع مال الله اعلم ان كان من حقك؟
ان بقول لحضرتك انت كدة بتظلم ناس كتير وانت كدة حتكسب ممكن جعم بعض الناس ولكن بداخلك انت تفتقد للمصداقية
انا املك حساب في هذه الشركة والله على ما اقول شهيد انا مبسوطة اوي مع الشركة وبقالي سنتين معهم اي حاجة بطلبها بحصل عليها وهما ناس طيبين اوي وخدمتهم مجترمة جدا
طلبت السحب كتير من الانتركاش بتاعتهم والسحب كان فوري، اعتقد مافيش شركة ممكن تخليك تسحب اي مبلغ من رصيدك الا ازا كانت واثقة وحقيقية ومش وهمية متل باقي الشركات الموجودة في السوق
انا جبت صحابي كمان عالشركة وكلنا مبسوطين اوي والحمدلله
انصحك اخي بمراجعة حساباتك فالخطأ والله اعلم خطأك انت
وشكرا لخدمة العملاء انها وضحت الصورة وواح من الرد انهم شركة محترمة
انا كمان شوية اكمل سنتين معاهم ولحد الان ما في ولا ايتها شكوى وباذن الله حكمل معاهم من بعد ما كنت بشركات كتيرة وكلها كدب وسرقت فلوس الناس ربنا يتولاهم
انا كزبونة في الشركة دي بنصح كل حد عاوز يلاقي مصداقية وخدمة رائعة وادارة حسابات ممتازة يروح يدور ويجرب وحتشوفو صدق كلامي بجد
واي حد عاوز يسال اي حاجة عن الشركة حساعد اد ماقدر

التعديل الأخير تم بواسطة HibaForex ; 25-05-2015 الساعة 10:30 AM سبب آخر: املاء
عرض البوم صور HibaForex  
قديم 25-05-2015, 10:27 AM
HibaForex HibaForex غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: شركة :: CM Trading نصابه

انه ليس من اخلاق المسلم الاشهار برزق مسلم اخر دون اثباتات
انا مع الاخ الذي قال ان الموظفة لم تخطئ بطلبها اضافة المال للمحافظة على حسابك
وعلى ما اعتقد اخي انت الشخص الذي كتب في المنتديات كم انت راضي من هذه الشركة وكم هي معاملتهم حسنة معك وانهم حاصلين على 4 نجوم في البيس ارمي؟
فعن اي مصداقية نتكلم هنا؟ انت من دافع عن هذه الشركة منذ اقل من شهر.. هل لأنك خسرت معهم اصبحت تذم بهم وتريد استرجاع مال الله اعلم ان كان من حقك؟
ان بقول لحضرتك انت كدة بتظلم ناس كتير وانت كدة حتكسب ممكن جعم بعض الناس ولكن بداخلك انت تفتقد للمصداقية
انا املك حساب في هذه الشركة والله على ما اقول شهيد انا مبسوطة اوي مع الشركة وبقالي سنتين معهم اي حاجة بطلبها بحصل عليها وهما ناس طيبين اوي وخدمتهم مجترمة جدا
طلبت السحب كتير من الانتركاش بتاعتهم والسحب كان فوري، اعتقد مافيش شركة ممكن تخليك تسحب اي مبلغ من رصيدك الا ازا كانت واثقة وحقيقية ومش وهمية متل باقي الشركات الموجودة في السوق
انا جبت صحابي كمان عالشركة وكلنا مبسوطين اوي والحمدلله
انصحك اخي بمراجعة حساباتك فالخطأ والله اعلم خطأك انت
وشكرا لخدمة العملاء انها وضحت الصورة وواح من الرد انهم شركة محترمة
انا كمان شوية اكمل سنتين معاهم ولحد الان ما في ولا ايتها شكوى وباذن الله حكمل معاهم من بعد ما كنت بشركات كتيرة وكلها كدب وسرقت فلوس الناس ربنا يتولاهم
انا كزبونة في الشركة دي بنصح كل حد عاوز يلاقي مصداقية وخدمة رائعة وادارة حسابات ممتازة يروح يدور ويجرب وحتشوفو صدق كلامي بجد
واي حد عاوز يسال اي حاجة عن الشركة حساعد اد ماقدر

التعديل الأخير تم بواسطة HibaForex ; 25-05-2015 الساعة 10:30 AM. سبب آخر: املاء