قديم 16-03-2016, 10:33 PM   المشاركة رقم: 2888
الكاتب
Ahmed Mohamed Said
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ahmed Mohamed Said غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أ.نادر غيث المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: دورة فوركس لشرح استراتيجية الوافي مع التطبيق العملي و المتاجرة المستمرة .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed??? نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ابو حميد نسيت اقولك حاجة صحيح

متزنقش نفسك انك تختار الدعم او المقاومة بناء علي مستويات الفايبو ؟

بمعني انتا فوق

مختار المستوي الأول بالخصوص علي الفايبو بس انا مش شايف اي مقاومة خالص

يعني انتا الأول بالأساس بتختار الدعم او المقاومة الجديدة ذو الأرتكازات البكر وبتحددها ولو جيه عليها مستويات فايبو يبقي خير وبركة مجاش مش مشكلة

بعض الأحيان بقي بتلاقي نفسك تايه بين مستويات دعوم ومقاومات كتيرة مش عارف تحدد اي منهم ادق اكتر

ف الوقت ده بتحاول تحدد المستويات القريبة نوعا ما من مستويات الفايبو عشان كدا بتبقي بتدعم المستوي اللي انتا محدده

ياريت تكون فهمت اقصد ايه

ومتنساش احنا كلنا هنا اخوات لو احترت ف اي حاجة احنا موجودين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام انا مستوعب الكلام ده يا ابو حميد بس انا بحب ارشق الفايبوناتشى فى اى حاجه بحسه ليه مصداقيه عاليه

عرض البوم صور Ahmed Mohamed Said  
قديم 16-03-2016, 10:33 PM
Ahmed Mohamed Said Ahmed Mohamed Said غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: دورة فوركس لشرح استراتيجية الوافي مع التطبيق العملي و المتاجرة المستمرة .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed??? نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ابو حميد نسيت اقولك حاجة صحيح

متزنقش نفسك انك تختار الدعم او المقاومة بناء علي مستويات الفايبو ؟

بمعني انتا فوق

مختار المستوي الأول بالخصوص علي الفايبو بس انا مش شايف اي مقاومة خالص

يعني انتا الأول بالأساس بتختار الدعم او المقاومة الجديدة ذو الأرتكازات البكر وبتحددها ولو جيه عليها مستويات فايبو يبقي خير وبركة مجاش مش مشكلة

بعض الأحيان بقي بتلاقي نفسك تايه بين مستويات دعوم ومقاومات كتيرة مش عارف تحدد اي منهم ادق اكتر

ف الوقت ده بتحاول تحدد المستويات القريبة نوعا ما من مستويات الفايبو عشان كدا بتبقي بتدعم المستوي اللي انتا محدده

ياريت تكون فهمت اقصد ايه

ومتنساش احنا كلنا هنا اخوات لو احترت ف اي حاجة احنا موجودين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام انا مستوعب الكلام ده يا ابو حميد بس انا بحب ارشق الفايبوناتشى فى اى حاجه بحسه ليه مصداقيه عاليه