قديم 14-04-2016, 03:49 PM   المشاركة رقم: 68
الكاتب
أبو محمد نضال
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أبو محمد نضال غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : FXCommission.com المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: مسابقة اكسنس الحصرية بجوائز 3000 دولار أمريكي كااااش آخر موعد للاشتراك 15 ابريل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة masrawy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اسمخلى اختلف فى نقطه وهو ان قيمه الجوائز تقل . انا بتكلم مثلا ان عددها يقل وتتوزع على عدد ٣ او ٥ جوائز لكن بنفس القيمة الاجمالية . لكن القيمة الاجمالية تقل اعتقد ده مش حيكون صح لان معظم الناس اشتركت عشان عدد الجوائز وقيمتها الاجمالية . فلما عددها يقل وتبقى نسبه وتناسب لعدد المشتركين فمتبقاش مشكلة .. لكن مينفعش بعد ما اخلص المسابقه مثلا واطلع الاول مبروك كسبت ٣٠٠ $ . يبقى لو حاجه زى كده حصلت تبقى قبل بداية المتسابقه ويبقى من حقى اكمل ولا لا
أضم صوتي إلى صوتك أخي
يجب إبقاء قيمة الجائزة كما هي مع إمكانية تعديل قيمة الجوائز للفائزين وعددهم
من غير المعقول ان نتسابق-وفي الحساب الحقيقي- ونحن لا نعلم قيمة الجائزة

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور أبو محمد نضال  
قديم 14-04-2016, 03:49 PM
أبو محمد نضال أبو محمد نضال غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: مسابقة اكسنس الحصرية بجوائز 3000 دولار أمريكي كااااش آخر موعد للاشتراك 15 ابريل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة masrawy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اسمخلى اختلف فى نقطه وهو ان قيمه الجوائز تقل . انا بتكلم مثلا ان عددها يقل وتتوزع على عدد ٣ او ٥ جوائز لكن بنفس القيمة الاجمالية . لكن القيمة الاجمالية تقل اعتقد ده مش حيكون صح لان معظم الناس اشتركت عشان عدد الجوائز وقيمتها الاجمالية . فلما عددها يقل وتبقى نسبه وتناسب لعدد المشتركين فمتبقاش مشكلة .. لكن مينفعش بعد ما اخلص المسابقه مثلا واطلع الاول مبروك كسبت ٣٠٠ $ . يبقى لو حاجه زى كده حصلت تبقى قبل بداية المتسابقه ويبقى من حقى اكمل ولا لا
أضم صوتي إلى صوتك أخي
يجب إبقاء قيمة الجائزة كما هي مع إمكانية تعديل قيمة الجوائز للفائزين وعددهم
من غير المعقول ان نتسابق-وفي الحساب الحقيقي- ونحن لا نعلم قيمة الجائزة