قديم 09-07-2016, 12:58 AM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
mostafa mohey
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mostafa mohey غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
8 افتح صفقتك وانت متطمن !!!!!!

كتيييييييييييييييييييير مننا نفسه يكسب من الفوركس ونفسه يفتح صفقته وهو مرتاح البال ويبقى متاكد بنسبه 100% انها كسبانه بس مين عنده الطريقه ديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما بين ألالالاف الاستراتيجيات والطرق انا اتشديت للموضوع ده ومن امبارح وانا بقراه لحد مخلصته ولقيته مش منتهى بالرغم ان كل الناس كانت متابعاه بشده ومدير الموقع ايضا وكان بسمه امل لناس كتيييير

بالرغم انه مكملش انا هحاول وادور فى طريقته لانى شايفها ممتازه وانا بطلب من الناس هنا اللى يحب يدور معايا والناس اللى عندها خبره واللى حابين الطريقه تساعد فى الموضوع لانى مش عارف ابدا منين بالضبط بس برده هدور

والموضوع كان ل أ/ حكيم مبرمج قديم بالموقع
و كان عن
كيفية ايجاد معادلة رياضية لمنحنى الشارت و الترند + مؤشرات

كيفية ايجاد معادلة رياضية لمنحنى الشارت و الترند + مؤشرات (ملخص)

عرض البوم صور mostafa mohey  

قديم 09-07-2016, 12:58 AM
mostafa mohey mostafa mohey غير متواجد حالياً
عضو جديد
8 افتح صفقتك وانت متطمن !!!!!!

كتيييييييييييييييييييير مننا نفسه يكسب من الفوركس ونفسه يفتح صفقته وهو مرتاح البال ويبقى متاكد بنسبه 100% انها كسبانه بس مين عنده الطريقه ديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما بين ألالالاف الاستراتيجيات والطرق انا اتشديت للموضوع ده ومن امبارح وانا بقراه لحد مخلصته ولقيته مش منتهى بالرغم ان كل الناس كانت متابعاه بشده ومدير الموقع ايضا وكان بسمه امل لناس كتيييير

بالرغم انه مكملش انا هحاول وادور فى طريقته لانى شايفها ممتازه وانا بطلب من الناس هنا اللى يحب يدور معايا والناس اللى عندها خبره واللى حابين الطريقه تساعد فى الموضوع لانى مش عارف ابدا منين بالضبط بس برده هدور

والموضوع كان ل أ/ حكيم مبرمج قديم بالموقع
و كان عن
كيفية ايجاد معادلة رياضية لمنحنى الشارت و الترند + مؤشرات

كيفية ايجاد معادلة رياضية لمنحنى الشارت و الترند + مؤشرات (ملخص)