قديم 12-07-2016, 02:03 AM   المشاركة رقم: 23
الكاتب
mostafa mohey
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mostafa mohey غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : mostafa mohey المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: افتح صفقتك وانت متطمن !!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada1228 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا جماعة في شخص حابب يبدأ الرحلة من الصفر؟
بمعنى اخر وبدون مقدمات دخلت على موقع وزارة التربية السورية واستخرجت كتاب الصف الاول الثانوي
هذا كان اخر صف ادرسه في سوريا ومن هذا الكتاب اتوقع انني حصلت على عدة معلومات برغم سوء الاعطاء ولكن كانت مجرد حبر على ورق "لان النظام التعليمي متميز" وعندما حاولت تذكرها تذكرت ان استخراج الميل المذكور في موضوع الاستاذ حكيم هو مذكور هنا على اغلب ظني ,,, فمتابعة الموضوع ممكنة
على العموم من لديه باع للقراءة فليتفضل
http://moed.gov.sy/ecurricula/files/...bra/Start.html

هذا الجبر واتوقع الى حد معين هو مبسط
بالتوفيق للباحثين ,,
شمّرو عن زنودكم وتفضلو
بجد شكرا لمتابعتك وبحثك فى الموضوع وانا مؤمن جداااا ان الطريقه موجوده بس وعاتقد ان اللى هيساعدنا كتيير فى الموضوع اننا نسال استاذ رياضيات بيلخصلنا كل الحكايه وانا حاولت ادور على طريقه للتواصل مع أ/ حكيم بس ما لقيت اذا اداره الموقع بتعرف طريقه نوصله بيها ياريت يبلغونا

عرض البوم صور mostafa mohey  
قديم 12-07-2016, 02:03 AM
mostafa mohey mostafa mohey غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: افتح صفقتك وانت متطمن !!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada1228 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا جماعة في شخص حابب يبدأ الرحلة من الصفر؟
بمعنى اخر وبدون مقدمات دخلت على موقع وزارة التربية السورية واستخرجت كتاب الصف الاول الثانوي
هذا كان اخر صف ادرسه في سوريا ومن هذا الكتاب اتوقع انني حصلت على عدة معلومات برغم سوء الاعطاء ولكن كانت مجرد حبر على ورق "لان النظام التعليمي متميز" وعندما حاولت تذكرها تذكرت ان استخراج الميل المذكور في موضوع الاستاذ حكيم هو مذكور هنا على اغلب ظني ,,, فمتابعة الموضوع ممكنة
على العموم من لديه باع للقراءة فليتفضل
http://moed.gov.sy/ecurricula/files/...bra/Start.html

هذا الجبر واتوقع الى حد معين هو مبسط
بالتوفيق للباحثين ,,
شمّرو عن زنودكم وتفضلو
بجد شكرا لمتابعتك وبحثك فى الموضوع وانا مؤمن جداااا ان الطريقه موجوده بس وعاتقد ان اللى هيساعدنا كتيير فى الموضوع اننا نسال استاذ رياضيات بيلخصلنا كل الحكايه وانا حاولت ادور على طريقه للتواصل مع أ/ حكيم بس ما لقيت اذا اداره الموقع بتعرف طريقه نوصله بيها ياريت يبلغونا