قديم 04-08-2016, 09:09 PM   المشاركة رقم: 44
الكاتب
alskndry
عضو فضى
الصورة الرمزية alskndry

البيانات

الإتصالات
الحالة:
alskndry غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : كےـريّےـمِےـ المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: البحث عن الحقيقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الخلاصه اداره راس المال ثم اداره راس المال ثم اداره راس المال التحليل الفنى لوحده كده فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااشل لازم تحط معاه اداره ماليه صارمه لاانه الفوركس احتمالات مهما بلغت دقه التحليل ثانيا تحاول تطور من نفسك وتجعلها هوايه فقط وعلى فكره فى ناس كبار واساتذه فى المضاربه ابتعدو عن الفوركس وده لاانه لم يعد مثل السابق وكلمت منهم اشخاص عشان انا كنت زيك وحاولت اشوف الناس ايلى القدامى اختفو ليه وهل هما مستمرين فى الربح ولا تركو المجال واصلا معلش التحليل الفنى ده متاهه بمعنى الكلمه انا ممكن اطلعلك من موجه هابطه او صاعده 3 او اربع ترندات ايهم هو ايلى هيغير الاتجاه واحد ذكى هيطلع يقولى الاتجاه يتغير بالدعوم والمقاومات اقوله اطلعلك 4 دعوم واربع مقاومات وبعد مايكسرهم يرجع يرقص فوق منهم تانى رايح جاى ببساطه التحليل الفنى فاشل لوحده لازم يكون القرار مدعم بعده عوامل اخر زى الاداره الماليه وكمان التحليل الاساسى ومعاه مراعاه التشبع يعنى متبيعش من تحت ولا تشترى من فوق وتنتقى من التنحليل الفنى اقواه ايلى بيجتمع فيه كذا عامل اما تنقى ترند او دعم وتدخل هتلبس فى الحيط
فعلا اخى العزيز

ومعلش الناس اللى بتزعل انه دخل مع دعم او مقاومة وضرب الاستوب ورجع للهدف

ياجماعة الدعم او المقاومة دى كل الناس شايفاها والبروكرلت كمان وشايفين الاستوبات

يعنى سهل جدا انهم يضربوا الاستوب

بس مش معنى كدة ان التحليل الفنى شئ لا بالعكس مفيش تاجر لا يعتمد على التحليل الفنى

لا طبعا لان اسعر اوقات كتير بيحترم التحليل الفنى

الاهم حو ادارة راس المال

التوقيع

طريقة معرفة تغير الترند من صاعد الى هابط والعكس والدخول من بدايته
الطريق الى الارباح ( موضع مهم جدا )
استراتجية تحليل فنى بشكل مختلف واستوب صغير وهدف كبير
ازاى تعمل طريقة ناجحة لنفسك تتاجر بها ( المونى مانجمنت )
نقاط السكندرى المضمونة واعرف اتجاه العملة
الطريقة الثالثة للاسكالبنج زوجين فقط
استراتيجية ( 2 ) سهلة ورائعة ونسبة نجاحها يتعدى 95 % ( alskndry )
الطريقة الرابعة وافضل طريقة سكالبنج + سونجيه
استراتيجية روعة لعشاق الصفقات الكبيرة وباهداف كبيرة واستوب صغير
ورشة السكندرى للخاسرين ازاى يربحوا باذن الله وجربوا
الطريقة الثانية للاسكالبنج كما وعدتكم شوفوا الارباح وادعولى
طريقتى فى الاسكالبنج جرب الارباح وادعيلى
شرح طريقة نقاط السكندرى المضمونة
شرح فيديو لكل طرق الاسكالبنج التى تم ذكرها
شرح استراتيجية دكتور جمال ممدوح بتوقع حركة السعر القادمة

عرض البوم صور alskndry  
قديم 04-08-2016, 09:09 PM
alskndry alskndry غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: البحث عن الحقيقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الخلاصه اداره راس المال ثم اداره راس المال ثم اداره راس المال التحليل الفنى لوحده كده فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااشل لازم تحط معاه اداره ماليه صارمه لاانه الفوركس احتمالات مهما بلغت دقه التحليل ثانيا تحاول تطور من نفسك وتجعلها هوايه فقط وعلى فكره فى ناس كبار واساتذه فى المضاربه ابتعدو عن الفوركس وده لاانه لم يعد مثل السابق وكلمت منهم اشخاص عشان انا كنت زيك وحاولت اشوف الناس ايلى القدامى اختفو ليه وهل هما مستمرين فى الربح ولا تركو المجال واصلا معلش التحليل الفنى ده متاهه بمعنى الكلمه انا ممكن اطلعلك من موجه هابطه او صاعده 3 او اربع ترندات ايهم هو ايلى هيغير الاتجاه واحد ذكى هيطلع يقولى الاتجاه يتغير بالدعوم والمقاومات اقوله اطلعلك 4 دعوم واربع مقاومات وبعد مايكسرهم يرجع يرقص فوق منهم تانى رايح جاى ببساطه التحليل الفنى فاشل لوحده لازم يكون القرار مدعم بعده عوامل اخر زى الاداره الماليه وكمان التحليل الاساسى ومعاه مراعاه التشبع يعنى متبيعش من تحت ولا تشترى من فوق وتنتقى من التنحليل الفنى اقواه ايلى بيجتمع فيه كذا عامل اما تنقى ترند او دعم وتدخل هتلبس فى الحيط
فعلا اخى العزيز

ومعلش الناس اللى بتزعل انه دخل مع دعم او مقاومة وضرب الاستوب ورجع للهدف

ياجماعة الدعم او المقاومة دى كل الناس شايفاها والبروكرلت كمان وشايفين الاستوبات

يعنى سهل جدا انهم يضربوا الاستوب

بس مش معنى كدة ان التحليل الفنى شئ لا بالعكس مفيش تاجر لا يعتمد على التحليل الفنى

لا طبعا لان اسعر اوقات كتير بيحترم التحليل الفنى

الاهم حو ادارة راس المال