قديم 07-09-2011, 06:55 PM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
hussien86
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hussien86 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hussien86 المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس كنت عايز الحقك قبل ما تشتريه لأنه عندي , بس مش مشكله
هخليك بأمر الله تلم تمنه هو والتاني
حالا هتفرغ وهنزلك المشاركه بعد ما ترد عليا بالموافقه
وهعملك شغل غير عادي في موضوعك
وهجيبلك الأعضاء كلهم في موضوعك بس أتك على الصبر ههههههههه
جاري الآن تجهيز القمبله
, أنتظرني ..........
هههههههههههههههههه يقطع شرك ضحكتني علي جملة (عايز الحقك قبل ماتشتريه) نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو الصراحه بعد مابحثت عن افضل اكسبيرتات في النت لقيت اكتر اكسبيرتين بشكرو فيهم الخبراء الفابتربو والميجادرويد بس طلع الميجا مش مناسب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والان في انتظار تركيب قمبلتك وتفخيخ المنتدي بها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة...

عرض البوم صور hussien86  
قديم 07-09-2011, 06:55 PM
hussien86 hussien86 غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس كنت عايز الحقك قبل ما تشتريه لأنه عندي , بس مش مشكله
هخليك بأمر الله تلم تمنه هو والتاني
حالا هتفرغ وهنزلك المشاركه بعد ما ترد عليا بالموافقه
وهعملك شغل غير عادي في موضوعك
وهجيبلك الأعضاء كلهم في موضوعك بس أتك على الصبر ههههههههه
جاري الآن تجهيز القمبله
, أنتظرني ..........
هههههههههههههههههه يقطع شرك ضحكتني علي جملة (عايز الحقك قبل ماتشتريه) نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو الصراحه بعد مابحثت عن افضل اكسبيرتات في النت لقيت اكتر اكسبيرتين بشكرو فيهم الخبراء الفابتربو والميجادرويد بس طلع الميجا مش مناسب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والان في انتظار تركيب قمبلتك وتفخيخ المنتدي بها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة...