قديم 18-09-2013, 04:05 PM   المشاركة رقم: 42
الكاتب
أ.نادر غيث
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
الصورة الرمزية أ.نادر غيث

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أ.نادر غيث متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bob_bob_bob المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: ورشـــــــــة المبتدئيــــن بتعديل و خبرة المحترفيـــن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafabook نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أبو بشار ازيك انا تاني برضه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة هو اجتماع الفومك ده ال هو بيدرس التسهيل الكمي ال انا و انت قعدنا نتكلم فيه قبل كده طويلا ؟؟؟
طبعا انا عمله ملف باسمك طلعته و قريته نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة لو نتذكر المره ال فاتت كان إيجابي للدولار لانه مجرد الكلام عن التقليص يبقي الاقتصاد الأمريكي بدا يتعافي صح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة تلميذك يا باشا
طب هم المره ال فاتت اتكلمه علي التقليص تفتكر المره دي ممكن يخفضوه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
برنناكي ده قرب يمشي و فاضله 3 اجتماعات بس مش هيعمل حاجه حلوه في حياته قبل ما يودع ؟؟؟؟
انا شايف اليورو كده ماشي في اتجاه عرضي و قرفني بقاله فتره و شكله اناهرده ناويها ؟؟؟
اقدر اشوف الاجتماع ده ازاي او ملخصه او ترجمته ؟؟؟ و هو الساعه كام ؟؟
هو اجتماع الفومك ده طول عمره بيتكلم عن التسهل الكمي بس ولا بيتكلم عن ايه تاني نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ايوا هو يا مصطفى ههه
والنهارده حيتقرر مصير الدولار واتجاه السوق لفترة مش اقل من شهر ..
التسهيل الكمي دي سياسة جديدة مستحدثة من سنتين بس ..
برنانكي ده اشتغل شغل لما قال الله حيا يا برنس وهو بيشيل باقتصاد امريكا التعبان
تقدر تشوف الاجتماع بث مباشر على قناة بلومبيرغ او قناة CNBC عربي وانا كمان حتابع بالمنتدى تفاصيل الاجتماع باذن الله ..
توقيت الخطاب ونتائج قراراته على 8 مساءاً بتوقيت القاهرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bob_bob_bob نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فعلا شرحتلي وانا استفد وفعلا كان من غير تعقيد
الله ينور يا درش
ودي مشاركه فعاله+لايكنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا ما تغلطش بحقوقي يا عم حزعل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ده الشرح بتاعي ، بس علشان مصطفى برنس كبير عامل ملف لاهم مشاركاتي بالردود عليه وبعمل كوبي بست
والله برنس يا مصطفى

عرض البوم صور أ.نادر غيث  
قديم 18-09-2013, 04:05 PM
أ.نادر غيث أ.نادر غيث متواجد حالياً
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
افتراضي رد: ورشـــــــــة المبتدئيــــن بتعديل و خبرة المحترفيـــن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafabook نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أبو بشار ازيك انا تاني برضه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة هو اجتماع الفومك ده ال هو بيدرس التسهيل الكمي ال انا و انت قعدنا نتكلم فيه قبل كده طويلا ؟؟؟
طبعا انا عمله ملف باسمك طلعته و قريته نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة لو نتذكر المره ال فاتت كان إيجابي للدولار لانه مجرد الكلام عن التقليص يبقي الاقتصاد الأمريكي بدا يتعافي صح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة تلميذك يا باشا
طب هم المره ال فاتت اتكلمه علي التقليص تفتكر المره دي ممكن يخفضوه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
برنناكي ده قرب يمشي و فاضله 3 اجتماعات بس مش هيعمل حاجه حلوه في حياته قبل ما يودع ؟؟؟؟
انا شايف اليورو كده ماشي في اتجاه عرضي و قرفني بقاله فتره و شكله اناهرده ناويها ؟؟؟
اقدر اشوف الاجتماع ده ازاي او ملخصه او ترجمته ؟؟؟ و هو الساعه كام ؟؟
هو اجتماع الفومك ده طول عمره بيتكلم عن التسهل الكمي بس ولا بيتكلم عن ايه تاني نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ايوا هو يا مصطفى ههه
والنهارده حيتقرر مصير الدولار واتجاه السوق لفترة مش اقل من شهر ..
التسهيل الكمي دي سياسة جديدة مستحدثة من سنتين بس ..
برنانكي ده اشتغل شغل لما قال الله حيا يا برنس وهو بيشيل باقتصاد امريكا التعبان
تقدر تشوف الاجتماع بث مباشر على قناة بلومبيرغ او قناة CNBC عربي وانا كمان حتابع بالمنتدى تفاصيل الاجتماع باذن الله ..
توقيت الخطاب ونتائج قراراته على 8 مساءاً بتوقيت القاهرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bob_bob_bob نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فعلا شرحتلي وانا استفد وفعلا كان من غير تعقيد
الله ينور يا درش
ودي مشاركه فعاله+لايكنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا ما تغلطش بحقوقي يا عم حزعل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ده الشرح بتاعي ، بس علشان مصطفى برنس كبير عامل ملف لاهم مشاركاتي بالردود عليه وبعمل كوبي بست
والله برنس يا مصطفى