قديم 17-05-2012, 11:55 PM   المشاركة رقم: 10045
الكاتب
رشاالطويل
عضو فعال
الصورة الرمزية رشاالطويل

البيانات

الإتصالات
الحالة:
رشاالطويل غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexalex نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اختي رشا شكرا للرد و النصيحة بس فعلا مش بعرف انتي مش متخيلة حالتي بتبقى عاملة ازاي لما افتح امر اصلا بتمنى مفتحوش و افضل مستني اني اقفله بسالب صغير او اصفر او مكسب قليل مع اني بدخل ب 5 و 10 لوت و بعد ما اقفله على خسارة في خلال نص ساعة بكتشف اني لو كنت سبته كان جابلي ارقام خيالية زي ما بسيبو في الديمو مش لاقي حل
انا اول ما دخلت كنت كده بس ادخل بفليوم صغير هتكسب قليل بس مش تتعب اعمل حساب ان السوق ممكن يقلب عليك لحد 800 بيب مش هتتعب لغايه ما تتمكن وربنا معاك ومعنا يارب

عرض البوم صور رشاالطويل  
قديم 17-05-2012, 11:55 PM
رشاالطويل رشاالطويل غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexalex نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اختي رشا شكرا للرد و النصيحة بس فعلا مش بعرف انتي مش متخيلة حالتي بتبقى عاملة ازاي لما افتح امر اصلا بتمنى مفتحوش و افضل مستني اني اقفله بسالب صغير او اصفر او مكسب قليل مع اني بدخل ب 5 و 10 لوت و بعد ما اقفله على خسارة في خلال نص ساعة بكتشف اني لو كنت سبته كان جابلي ارقام خيالية زي ما بسيبو في الديمو مش لاقي حل
انا اول ما دخلت كنت كده بس ادخل بفليوم صغير هتكسب قليل بس مش تتعب اعمل حساب ان السوق ممكن يقلب عليك لحد 800 بيب مش هتتعب لغايه ما تتمكن وربنا معاك ومعنا يارب