قديم 10-04-2013, 02:47 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
shamel-fx
عضو نشيط
الصورة الرمزية shamel-fx

البيانات

الإتصالات
الحالة:
shamel-fx غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : shamel-fx المنتدى : منتدى إف إكس كوميشن العام
افتراضي Re: رد: انضمامى لfx commision

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا استاذة قوليلي بس احنا ذنبنا ايه؟؟؟

انت حسابك ليس تحت وكالتنا طيب ازاي حنديكي عمولات علي التداول؟؟

كل من تتحدثين عنهم حساباتهم تحت وكالتنا لاننا مش معقول حنعطي عمولات لعميل ليس تحت وكالتنا

ايضا لا يمكن نقل حساب وبه صفقات مفتوحة

ان اردتي نقل حسابك ستخسري البونص بمعني اخر

الشركة ستقوم بفتح حساب جديد لكي تحت وكالتنا وتقوم بخصم البونص الذي وضعته لكي وتنقلي المال الباقي الي حسابك الجديد تحت وكالتنا لانه لا يمكن نقل البونص من حساب مباشر مع الشركة الي حساب تحت وكالة

كان يتحري عليكي ان تتاكدي ان حسابك تحت وكالتنا اولا مثل ما يفعل الجميع

كل ما ذكرتيه اعلاه لا يد لنا به وللعلم نحن الذي نقدم العمولات علي التداول وليس

الشركة لان حضرتك بتقولي يحرموني من الامتيازات هما مش بيحرموكي هما ماشين مع القوانين ليس الا

بخصوص البونص الذي لا يمكنك سحبه الا بشرط تعجيزي خلاص ممكن تطلبي من الشركة سحبه ويمكنك وقتها فتح حساب جديد تحت وكالتنا ونقل المال من الحساب القديم الي الجديد

انا طلبت اكثر من مره بالميل من فادى عطيه انه يجعلنى تحت وكالة اف اكس ارابيا واف اكس كوميشن و دى صورة الميل اللى استلمته من الشركه
و زى ما هو واضح من الرد ,لم يذكر شئ عن البونص او الصفقات المفتوحه و الميل بتاريخ 1 ابريل
مش لو فيه مشكله المفروض يترد على بالرفض و الاسباب
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا لما اردت ان اكون تحت وكالة الموقع ده علشان لو فيه اى مشكله مع الشركه الاقى اللى يساعدنى مش علشان احملكم مشكله ليس لكم ذنب فيها و شكرا

التوقيع

اللهم انت ربى لا اله الا انت عليك توكلت و انت رب العرش العظيم * ماشاء الله كان و ما لم يشأ لم يكن و لا حول و لا قوه الا بالله العلي العظيم * أعلم أن الله على كل شيء قدير و أن الله احاط بكل شيء علما * اللهم انى اعوذ بك من شر نفسي و من شر كل دابة انت اخذ بناصيتها * اني ربي على صراط مستقيم

عرض البوم صور shamel-fx  
قديم 10-04-2013, 02:47 PM
shamel-fx shamel-fx غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي Re: رد: انضمامى لfx commision

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا استاذة قوليلي بس احنا ذنبنا ايه؟؟؟

انت حسابك ليس تحت وكالتنا طيب ازاي حنديكي عمولات علي التداول؟؟

كل من تتحدثين عنهم حساباتهم تحت وكالتنا لاننا مش معقول حنعطي عمولات لعميل ليس تحت وكالتنا

ايضا لا يمكن نقل حساب وبه صفقات مفتوحة

ان اردتي نقل حسابك ستخسري البونص بمعني اخر

الشركة ستقوم بفتح حساب جديد لكي تحت وكالتنا وتقوم بخصم البونص الذي وضعته لكي وتنقلي المال الباقي الي حسابك الجديد تحت وكالتنا لانه لا يمكن نقل البونص من حساب مباشر مع الشركة الي حساب تحت وكالة

كان يتحري عليكي ان تتاكدي ان حسابك تحت وكالتنا اولا مثل ما يفعل الجميع

كل ما ذكرتيه اعلاه لا يد لنا به وللعلم نحن الذي نقدم العمولات علي التداول وليس

الشركة لان حضرتك بتقولي يحرموني من الامتيازات هما مش بيحرموكي هما ماشين مع القوانين ليس الا

بخصوص البونص الذي لا يمكنك سحبه الا بشرط تعجيزي خلاص ممكن تطلبي من الشركة سحبه ويمكنك وقتها فتح حساب جديد تحت وكالتنا ونقل المال من الحساب القديم الي الجديد

انا طلبت اكثر من مره بالميل من فادى عطيه انه يجعلنى تحت وكالة اف اكس ارابيا واف اكس كوميشن و دى صورة الميل اللى استلمته من الشركه
و زى ما هو واضح من الرد ,لم يذكر شئ عن البونص او الصفقات المفتوحه و الميل بتاريخ 1 ابريل
مش لو فيه مشكله المفروض يترد على بالرفض و الاسباب
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا لما اردت ان اكون تحت وكالة الموقع ده علشان لو فيه اى مشكله مع الشركه الاقى اللى يساعدنى مش علشان احملكم مشكله ليس لكم ذنب فيها و شكرا