قديم 24-03-2015, 05:17 PM   المشاركة رقم: 9
الكاتب
fxlover35
عضو نشيط
الصورة الرمزية fxlover35

البيانات

الإتصالات
الحالة:
fxlover35 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fxlover35 المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: ورشــــة تجربة مؤشر "مادرو" الخطوط الذهبية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وبالتوفيق ان شاء الله لأنك فكرت بأيجابيه واخذت المبادره بشرح وتجريب المؤشر في ورشه بدلا ان تتهم الاعضاء انهم يصوتو دون علم برافو عليك
مرمش من مروروك يا اوشي
وانا قريت المناوشات اللي حصلت بس صدقيني انا متأكد ان شاء الله انه مفيش حد نيته وحشه
وانا بشوف مواضيعك بصراحة تستاهلي الجائزة
لان بجائزة وللا من غير انتي بتشتغلي لصالح الاعضاء وانا مش هاخد منك حاجه ولا مستني منك حاجه عشان اجاملك
بس دي الحقيقة

وبالنسبة للمؤشر
انا اتمنى بجد ان الورشة دي تكون مشتركة بين جميع اعضاء المنتدى وننظم الموضوع بشكل اكبر بينا وطريقة العمل وكل واحد يبقى مسؤول عن زوج معين ونتفق على راس مال معين

وتبقى ورشة منظمة حقيقية هدفها الاول والاخير افادة كل الاعضاء بما فيهم المنظمين طبعا

التوقيع

Forex is not gambling ,Forex is real business

عرض البوم صور fxlover35  
قديم 24-03-2015, 05:17 PM
fxlover35 fxlover35 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ورشــــة تجربة مؤشر "مادرو" الخطوط الذهبية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وبالتوفيق ان شاء الله لأنك فكرت بأيجابيه واخذت المبادره بشرح وتجريب المؤشر في ورشه بدلا ان تتهم الاعضاء انهم يصوتو دون علم برافو عليك
مرمش من مروروك يا اوشي
وانا قريت المناوشات اللي حصلت بس صدقيني انا متأكد ان شاء الله انه مفيش حد نيته وحشه
وانا بشوف مواضيعك بصراحة تستاهلي الجائزة
لان بجائزة وللا من غير انتي بتشتغلي لصالح الاعضاء وانا مش هاخد منك حاجه ولا مستني منك حاجه عشان اجاملك
بس دي الحقيقة

وبالنسبة للمؤشر
انا اتمنى بجد ان الورشة دي تكون مشتركة بين جميع اعضاء المنتدى وننظم الموضوع بشكل اكبر بينا وطريقة العمل وكل واحد يبقى مسؤول عن زوج معين ونتفق على راس مال معين

وتبقى ورشة منظمة حقيقية هدفها الاول والاخير افادة كل الاعضاء بما فيهم المنظمين طبعا