قديم 27-05-2013, 01:56 AM   المشاركة رقم: 73
الكاتب
اسلام ابن النيل
عضو نشيط
الصورة الرمزية اسلام ابن النيل

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : اسلام ابن النيل المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: اتريد 50% شهريا . بهدوء . اتفضل طريقتى الخاصه على حسابتى الحقيقيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kira-h نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بارك الله فيك أخي
بالباكتيست الصفقات مفتوحة على رأس كل ساعة
فقط التوقيتات المختلفة هي توقيتات الاغلاق
أما اللوت والمضاعفات تمام كل في توقيته بالظبط
فقط أخطأت في نوع الصفقة وجاري محاولة التعديل وهو تعديل معقد لأنه عبارة عن مصفوفة اكسبيرتات في اكسبيرت واحد مرتبطة ببعضها،، والله اعلم
قد نحتاج لمبرمج أكثر خبرة
والطريقة رياضية بحثة لابد لها من اكسبيرت لكي تقتنص كل الفرص بدقة وبدون أخطاء
أتمنى التوفيق للجميع
اهلا بك اخى
مو مشكله انك اخطأت فى شىء صحح الخطأ واستمر وان شاء الله تجد الخير . ما تبخل على اخوانك تطلعنا بالنتائج .. ايضا هناك عقبه يجب ان تضعها فى حسبانك وانت تبرمج الاكسبيرت وهى انه عندما يرتفع الحساب 20% او 15 او 25 % سوف نلغى كل شى ونبدأ من جديد

راح اقترح عليك اقتراح شوف اذا كان يعجبك او لا .. صمم اكسبيرت بسيط جدا . هذا الاكسبيرت ما فى خانه غير انك تختار نوع الصفقه والفوليم والتاك بروفت والاستوب لوس واللوت
وبه خانه تختار متى يتم تفعيل الصفقه . وافتح 10 شاراتات لنفس الزوج وضع عليه نفس الاكسبريت ولكن عشره مرات وكل واحد بساعه معينه . واخر اليوم عدل الصفقات الرابحه والخاسره واللوت .. وشوف النتائج بعنيك لايف . افضل ما تتعب نفسك وتعقد نفسك باكسبرت واحد به كل الامكانيات دى .. اما اذا كنت تحتاج لباك تست . اشتغل بالورقه والقلم وكوب قهوه . واختار اوقات متفرقه يعنى كل شهر اشتغل 10 او 15 يوم منه وايضا ارجع للسنوات السابقه .. الورقه والقلم اصدق من الباك تست بتاع الاكسبرت مهما كانت دقته
منتظرك تطلعنا على ما توصلت اليه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة minismsm نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ا
شكرك على ردك وكلامك سليم 100% ..
بس انا لم اقصد ابدا اني كما قلت أسال لاني سوف اعتمدها اذا كانت الفترة طويلة او ... الخ !
انا عجبتني الفكرة جدا من أول ما طرحتها ( لاني ايضا عاشق للرياضيات والفيزياء خصوصا ) وفعليا بدأت ادرسها واختبرها زي ما حضرتك عملت اختبارات ع الورقة من أول قرائتي للموضوع
بس زي ما تفضلت انا سالت عشان تبقى حاجة " تشجعني " مش اكتر خصوصا اني متخوف زي بقيت الاخوة من المضاعفات عن تجربة .. لاني عملت اكسبرتات كتير اوي بالمضاعفات وكلها تقريبا نهاية الحساب معروفة لان نظريا الحساب هيتدمر سواء كمان سنة ولا 10 ولا 40 سنة بسبب المضاعفات !!
بس الي يطمئن ان زي ما حضرتك قلت مضاعفات الارباح هتغطي لكن ماذا لو لم اربح من المضاعفات وجه يوم السوق اتقلب والحساب طار !
انا عندي افتراح بردو ممكن نعمل بمضاعفات فيبوناتشي يمكن تدينا عمر أطول للحساب , ايه رايك حبيبي ؟

تحياتي لك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هلا بيك يا غالى . اخوك طرح الفكره وانتى طور كيف ما بدك . واطلعنا على النتائج . بس ما اعتقد فى داعى لمضاعفات فيبوناتشى . لان كما ذكرت الحساب فى امان ماراح يطير لان به توازن من الصفقات الرابحه وايضا انتى داخل ب 10 سنت لكل 2000 دولار .. وايضا مضافات الفيبوناتشى .. ارباحها قليله

التوقيع

استغفر الله العظيم واتوب اليه

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لكل عمل منظم عائد مضاعف
اخى وحبيبى فى الله . عندما تمضى ساعه . فاعلم انه قد انقضى جزىء من عمرك . لن تستطيع ان تعيده
نظم وقتك .. وخطط له
لوسمحت ممكن تجاوب نفسك على السؤال دا . انتى عايش ليه ؟ وعايز ايه من الدنيا؟ متى تكون سعيد ؟ متى تقول انك خلاص مش عايز حاجه تانى من الدنيا ؟ كيف تحقق ذلك ؟
هل تنوى ان تدعم دينك ووطنك ؟ ان كانت لديك اجابات . فتاكد انك لن تسطيع تحقيق شى بدون ان تنظم وقتك وتخطط لتحقق ما تريد وتضع جدول زمنى لذلك .

عرض البوم صور اسلام ابن النيل  
قديم 27-05-2013, 01:56 AM
اسلام ابن النيل اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: اتريد 50% شهريا . بهدوء . اتفضل طريقتى الخاصه على حسابتى الحقيقيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kira-h نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بارك الله فيك أخي
بالباكتيست الصفقات مفتوحة على رأس كل ساعة
فقط التوقيتات المختلفة هي توقيتات الاغلاق
أما اللوت والمضاعفات تمام كل في توقيته بالظبط
فقط أخطأت في نوع الصفقة وجاري محاولة التعديل وهو تعديل معقد لأنه عبارة عن مصفوفة اكسبيرتات في اكسبيرت واحد مرتبطة ببعضها،، والله اعلم
قد نحتاج لمبرمج أكثر خبرة
والطريقة رياضية بحثة لابد لها من اكسبيرت لكي تقتنص كل الفرص بدقة وبدون أخطاء
أتمنى التوفيق للجميع
اهلا بك اخى
مو مشكله انك اخطأت فى شىء صحح الخطأ واستمر وان شاء الله تجد الخير . ما تبخل على اخوانك تطلعنا بالنتائج .. ايضا هناك عقبه يجب ان تضعها فى حسبانك وانت تبرمج الاكسبيرت وهى انه عندما يرتفع الحساب 20% او 15 او 25 % سوف نلغى كل شى ونبدأ من جديد

راح اقترح عليك اقتراح شوف اذا كان يعجبك او لا .. صمم اكسبيرت بسيط جدا . هذا الاكسبيرت ما فى خانه غير انك تختار نوع الصفقه والفوليم والتاك بروفت والاستوب لوس واللوت
وبه خانه تختار متى يتم تفعيل الصفقه . وافتح 10 شاراتات لنفس الزوج وضع عليه نفس الاكسبريت ولكن عشره مرات وكل واحد بساعه معينه . واخر اليوم عدل الصفقات الرابحه والخاسره واللوت .. وشوف النتائج بعنيك لايف . افضل ما تتعب نفسك وتعقد نفسك باكسبرت واحد به كل الامكانيات دى .. اما اذا كنت تحتاج لباك تست . اشتغل بالورقه والقلم وكوب قهوه . واختار اوقات متفرقه يعنى كل شهر اشتغل 10 او 15 يوم منه وايضا ارجع للسنوات السابقه .. الورقه والقلم اصدق من الباك تست بتاع الاكسبرت مهما كانت دقته
منتظرك تطلعنا على ما توصلت اليه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة minismsm نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ا
شكرك على ردك وكلامك سليم 100% ..
بس انا لم اقصد ابدا اني كما قلت أسال لاني سوف اعتمدها اذا كانت الفترة طويلة او ... الخ !
انا عجبتني الفكرة جدا من أول ما طرحتها ( لاني ايضا عاشق للرياضيات والفيزياء خصوصا ) وفعليا بدأت ادرسها واختبرها زي ما حضرتك عملت اختبارات ع الورقة من أول قرائتي للموضوع
بس زي ما تفضلت انا سالت عشان تبقى حاجة " تشجعني " مش اكتر خصوصا اني متخوف زي بقيت الاخوة من المضاعفات عن تجربة .. لاني عملت اكسبرتات كتير اوي بالمضاعفات وكلها تقريبا نهاية الحساب معروفة لان نظريا الحساب هيتدمر سواء كمان سنة ولا 10 ولا 40 سنة بسبب المضاعفات !!
بس الي يطمئن ان زي ما حضرتك قلت مضاعفات الارباح هتغطي لكن ماذا لو لم اربح من المضاعفات وجه يوم السوق اتقلب والحساب طار !
انا عندي افتراح بردو ممكن نعمل بمضاعفات فيبوناتشي يمكن تدينا عمر أطول للحساب , ايه رايك حبيبي ؟

تحياتي لك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هلا بيك يا غالى . اخوك طرح الفكره وانتى طور كيف ما بدك . واطلعنا على النتائج . بس ما اعتقد فى داعى لمضاعفات فيبوناتشى . لان كما ذكرت الحساب فى امان ماراح يطير لان به توازن من الصفقات الرابحه وايضا انتى داخل ب 10 سنت لكل 2000 دولار .. وايضا مضافات الفيبوناتشى .. ارباحها قليله