قديم 04-10-2013, 05:58 PM   المشاركة رقم: 541
الكاتب
أ.نادر غيث
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
الصورة الرمزية أ.نادر غيث

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أ.نادر غيث متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : معاذ عودات المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات الباوند ين GBPJPY

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema_x نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بسم الله الرحمن الرحيم
لو سمحت ممكن حد يعرفنى ايه الى حصل انهارده لمجنون علشان يهبط كل ده انا والله خسرت كل حسابى بسببه فممكن اعرف ليه مع انى تحليل فنى وتحليل اخبارى وتجاه عام
كان صاعد
ايه الى خله يهبط كل ده
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة damdam41 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
استاذ هيمة - الهبوط كان متوقع بشدة و الغالبية كانت عارفه انه بكسر 157.30 يبقى كسر عنق الزجاجاة و تم تكون هارمونك على الساعة و الاربع ساعات و الديلى كمان - هارمونك هابط
لما تكون شارى مثلا من فوق و متابع التحليلات و الناس تقول ان نقطة كذا هى المهمة و كسرها هايحصل هبوط - ساعتها لما يكسرها اعمل عقد عكسى بنفس اللوت و سيب السعر يروح للمكان اللى عاوز يروحه لحد لما تفك الهيدج

سبب الهبوط هو بسبب الدولار و الاخبار الحلوة بتاعته امبارح

لا سبب الهبوط الرئيسي هو قرار المركزي الياباني بابقاء تثبيت الفائدة دون تغير وعدم زيادة التحفيز الكمي
الذي دفع الين لمزيد من الصعود وكذلك استمرار هبوط الجنيه متأثر باخبار مؤشر هاليفاكس ومؤشر مديري المشتريات السلبيين منذ الامس الخميس ..

عرض البوم صور أ.نادر غيث  
قديم 04-10-2013, 05:58 PM
أ.نادر غيث أ.نادر غيث متواجد حالياً
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
افتراضي رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات الباوند ين GBPJPY

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema_x نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بسم الله الرحمن الرحيم
لو سمحت ممكن حد يعرفنى ايه الى حصل انهارده لمجنون علشان يهبط كل ده انا والله خسرت كل حسابى بسببه فممكن اعرف ليه مع انى تحليل فنى وتحليل اخبارى وتجاه عام
كان صاعد
ايه الى خله يهبط كل ده
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة damdam41 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
استاذ هيمة - الهبوط كان متوقع بشدة و الغالبية كانت عارفه انه بكسر 157.30 يبقى كسر عنق الزجاجاة و تم تكون هارمونك على الساعة و الاربع ساعات و الديلى كمان - هارمونك هابط
لما تكون شارى مثلا من فوق و متابع التحليلات و الناس تقول ان نقطة كذا هى المهمة و كسرها هايحصل هبوط - ساعتها لما يكسرها اعمل عقد عكسى بنفس اللوت و سيب السعر يروح للمكان اللى عاوز يروحه لحد لما تفك الهيدج

سبب الهبوط هو بسبب الدولار و الاخبار الحلوة بتاعته امبارح

لا سبب الهبوط الرئيسي هو قرار المركزي الياباني بابقاء تثبيت الفائدة دون تغير وعدم زيادة التحفيز الكمي
الذي دفع الين لمزيد من الصعود وكذلك استمرار هبوط الجنيه متأثر باخبار مؤشر هاليفاكس ومؤشر مديري المشتريات السلبيين منذ الامس الخميس ..