قديم 30-09-2012, 08:40 PM   المشاركة رقم: 30
الكاتب
• فهد •
عضو فضى
الصورة الرمزية • فهد •

البيانات

الإتصالات
الحالة:
• فهد • غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : • فهد • المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: ما هى افضل شركة للمتاجرة وقت الاخبار .. ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Digital نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طيب أخي أنت تريد أي نظام أو عندك نظام معين تريده كنظام ECN؟؟؟؟ لأنه حسب معرفتي أن هذا النظام سريع التنفيذ للصفقات والمشكلة الوحيدة أنه لايمكنك وضع ستوب لوز وتيك بروفت إلا بعد دخول الصفقة للسوق........ لكن نظام قوي جداً وأنا أفضله على بقية الأنظمة البطيئة........

ودي وتقديري
انا عاوز شركة مضمونة وتسمح بوضع اومر معلقة قبل الاخبار بدقيقتين بهدف وستوب لوز محددين ..والحساب مش هيكون كبير .. يعنى فى حدود 200$ وسيتم السحب علطول يعنى ان شاء الله لما يبقى فى مكسب هسحب علطول نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور • فهد •  
قديم 30-09-2012, 08:40 PM
• فهد • • فهد • غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: ما هى افضل شركة للمتاجرة وقت الاخبار .. ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Digital نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طيب أخي أنت تريد أي نظام أو عندك نظام معين تريده كنظام ECN؟؟؟؟ لأنه حسب معرفتي أن هذا النظام سريع التنفيذ للصفقات والمشكلة الوحيدة أنه لايمكنك وضع ستوب لوز وتيك بروفت إلا بعد دخول الصفقة للسوق........ لكن نظام قوي جداً وأنا أفضله على بقية الأنظمة البطيئة........

ودي وتقديري
انا عاوز شركة مضمونة وتسمح بوضع اومر معلقة قبل الاخبار بدقيقتين بهدف وستوب لوز محددين ..والحساب مش هيكون كبير .. يعنى فى حدود 200$ وسيتم السحب علطول يعنى ان شاء الله لما يبقى فى مكسب هسحب علطول نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة